Igaz, hogy a vonatvezetőknek állva kell vezetniük?
Igaz vezetőállásnak hívják a helyet, ahol a mozdonyvezető a munkáját végzi, de szabad neki leülnie!
Az éberségjelző így működik:
"De én is hallottam erről az elalvásjelzőről, csakhogy ezt valahol Kínában vagy Oroszországban vezették be, nem nálunk."
Nagyon vicces vagy. Nyilván itthon is van ilyen minden országos közforgalomban részt vevő járművön, enélkül elég veszélyes lenne a munka, egy rosszullét, és tömegszerencsétlenség. Ahogy fentebb írták, keress rá, hogy "eévb wiki", és kihozza úgy nagyvonalakban, persze a gyakorlatban ez nem ilyen egyszerű. A pedált egyébként nem lenyomni kell időnként, hanem folyamatosan nyomni kell, és a jelzésnél felengedni majd újra lenyomni. Ha felengeded, alapesetben 125 méter múlva ad hangjelzést, és ha 150 m-en belül nincs kezelve, akkor old le.
Még egy kis kiegészítés, az átlagembernek mikor ezt elmondom, mindig elcsodálkozik, hogy ez milyen fárasztó lehet, hogy folyamatosan nyomni kell. Pedig a valóság az, hogy meg sem érzed, észre sem veszi az ember, hogy ezt is kezeli. Ez teljesen természetes dolog, ösztönösen így cselekszik az ember már a kezdetektől fogva.
Ja és persze mondanom sem kell, hogy ülve vezetünk.
És nem vonatvezető, hanem mozdonyvezető.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!