Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Miért nem tiltják be a fizetős...

Miért nem tiltják be a fizetős parkolást, mivel úgy fizetnek az emberek (összesen sok százmilliót), hogy cserébe semmilyen szolgáltatást nem kapnak?

Figyelt kérdés

2014. febr. 28. 11:36
1 2 3 4 5 6
 51/53 anonim ***** válasza:

törvényesített pénzlehúzás

mái napig nálunk a legmagasabbak a parkolási díjak, ennek ellenére (papíron) az üzemeltető cégek mind veszteségesek és semmivel nem lett kevesebb a dugók száma a fővárosban mint 4, 5 vagy akár 8 éve...

szóval mint forgalom szabályzó eszköz, a fizetős parkolás egyszerűen megbukott

nem elég hogy kismillió adót fizet az átlagember, még jól meg is fingatják irreális parkolási díjakkal, csak mert az aktuális pártfunkcionáriusnak nem elég három Audi a garázsába, négy kell!

ez is csak egy újabb adó, semmi más.

a megoldás az lenne hogy nem kéne használni őket, ha senki nem fizet egy kanyit se, majd leáll a klientúra a vámszedéssel

ha a 15. században a füstpénzt meg lehetett kerülni, ezt is meg lehet.

2018. aug. 23. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 52/53 anonim ***** válasza:

a fideszközeli strómanok meg a holdudvaruk remekül megélnek belőle hogy lehúzzák a gépjármű-birtokosokat

ez is csak egy adó, még ha nem is annak nevezik

a 63%-os nyomorékot meg csodálom hogy nemhúzta le az anyja a vécén

sok idiótát láttam már a gyk-n eddig de ő viszi a pálmát!

2019. aug. 14. 02:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 53/53 anonim ***** válasza:

Mindig ez a demagóg szarduma kerül elő. Az autók elfoglalják a köztereket, jájj segítCSég, itt a zombi-apokalipszis, mindmeKhalunk! A hülye buta birkák pedig csont nélkül benyelik ezt a magyarázatot. De hát ostoba idióta birkákkal minden szart meg lehet etetni, az kérdezni nem fog, csak bégetni.

Ez főleg annak a fényében igazán röhejes, hogy anno huszonéve, amikor bevezették a parkolási díjakat, pontosan ugyanez volt az ürügy (mert nyilván nem ok volt, hisz megoldották volna), azaz, hogy "túl sok az autó, és kell a pénz a parkolóházakra, amiket majd az így befolyt pénzből építünk meg".

Nos, Budapesten egészen pontosan NULLA darab parkolóház épült fel az eltelt 20 esztendőben, tehát nyugodtan kijelenthetjük, hogy a fizetős parkolás bevezetése semmilyen mértékben nem érte el a hatását. Kivéve, ha tudomásul vesszük, hogy az egész csak az autósok lehúzásáról szólt, ami maximálisan sikerült, Zuglóban még robbant is a bomba egy jót.

Tehát, akár meg is lehetne szüntetni teljesen.


Itt is orbitális különbség van a nyugat - mondjuk, a németek - és a magyarok között.

Németben is elsíboltak 500+ milliárd eurót, csak ott egy részét valóban arra fordították a pénznek, hogy legalább valami látszólagos szart építsenek. Budapesten még a fáradságot sem vették, hogy a látszatra ügyeljenek, teljesen nyíltan lopják a pénzeket.

Mennyi jöhetett össze vajon 20+ év alatt? 1 billió forint? 10 billió forint? Több?

Ebből az összegből, ha nem 100%-os lopási aránnyal számolunk, "csak" 80 százalékkal, akkor is megmaradt volna uszkve 200 milliárd forint. Abból több mint elegendő parkolóház épülhetne, és majdnem 25000 autót el lehetne takarítani az utcákról.

Arról már nem is beszélve, hogy semeddig se tartana hozni egy önkormányzati rendeletet, hogy minden újépítésű társasházban a lakások számának 1,5-2-szerese kell hogy legyen a parkolók száma, és/vagy kötelezően kell építeniük, házanként legalább 100 helyet, amit nyilvánosan elérhetővé kell tenniük. És aztán meg lehet olyat is csinálni, hogy nem adunk ki egy darab kerületi ingyenes parkolókártyát se, és akkor az emberek majd kétszer is meggondolják, hogy TÉNYLEG kell-e nekik autó az V. kerületben, hogy porosodjon az utcán?


Persze ennek ugye megvan ám a logikus rendje meg sorrendje, hogyan kellene ezt megvalósítani.

1: Kialakítani egy olyan tömegközlekedést, ami gyorsan, kényelmesen és olcsón használható (ne legyen muszáj autót tartani)

2: Elkezdeni építeni ezeket a parkolóhelyeket, és szépen lassan belekényszeríteni az autókat az utcáról a fedett parkolókba.

3: Miután már van elég parkolóhely,szépen csökkenteni a parkolóbérletek számát ÉS növelni az árukat.

4: Aztán, ha van elég elérhető parkolóhely, akkor aki akar, és elég gazdag, az nyugodtan tartson a belvárosban autót az utcán.


Na így lenne értelme ezt csinálni, nem a jó magyar szokás szerint, hogy aszondja:

- Nem építünk lófäszt se (de a pénzt azt azért lenyúljuk)

- Bírságolunk, árat emelünk

- Az átlagember meg kapja be


Mondjuk mit csodálkozok, a Balkán közelebb van hozzánk ide, mint London vagy Helszinki. A sutyerák kormány pedig mindent elkövet, hogy egy külföldi túrista még véletlenül se tudja, mi a különbség Budapest és Bukarest között.

2021. jan. 24. 00:30
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!