A gumiszerelők és az autószerelők egy része miért nem vigyáz az ügyfeleik autójára?
Gyakran szembesültem azzal, hogy ha elvittem az autót szerelőhöz, vagy gumishoz, akkor nem a rendes emelési pontokon emelik meg, hanem csak úgy alátolják az emelőt és ahol érik, ott emelik meg, sokszor megnyomva ezzel az alvázat, vagy a küszöböt, vagy a műanyag elemeket eltörik.
A másik kedvencem, amikor az első emelési ponton emelik meg az autó egyik oldalát teljesen, eszükbe sem jut, hogy ezzel csavarodik a karosszéria. Igaz ha csak annyira emelik meg, hogy az első kerék emelkedjen el, akkor is csavarodik valamennyire, de azért nem annyira, amikor már az autó fél oldala lebeg. Miből tartana hátra is tenni egy nyamvadt emelőt? Vagy ha nincs, egy vállalkozásnak akkora tehet egy plusz krokodil emelőt venni 10 ezerért?
Ha szerelnek egy autót, akkor sokszor még arra sem veszik a fáradtságot, hogy egy pokrócot terítsenek az autó sárvédőjére, ahonnan a motor felé hajolnak, hogy nehogy összekarcolják a fényezést, vagy összekenjék olajjal.
Ugyan már, minek rá vigyázni, elvégre a másé nem? Vagy ezt hogy gondolják? Már nagyon fiatal autókon is láthatók a trehány szerelők nyomai.
Márkaszervizekben általában látom, hogy még az ülésre, a kormányra is nylont tesznek, a motor szerelésekor egy védőt tesznek oldalra, az emelést is csak csápossal oldják meg, nem krokodillal. Ezt miért nem tudja megtenni egy független szerviz?
"Kb ezért tart itt ez az ország, mert mindenki magasról sz@r|k mindenre, ami nem a sajátja ( és ez alatt nem csak az autókat értem )..."
Ezzel teljes mértékben egyetértek! Az egy dolog, hogy majdnem mindenki önző. Ezzel még nem is biztos, hogy ártana. De hogy még bele is rúg a másikba, tönkreteszi a másikét... Az már pofátlanság, hogy ha ezzel még el is henceg.
Ahogy észrevettem, vannak olyanok is, akik a saját holmijukra sem igazán vigyáznak.
Az mondjuk érdekes, hogy pont egy autószerelő nem képes felfogni, hogy vannak olyanok, akiknek az autó nem csak használati tárgy, hanem hobbi is, egy hobbitárgy, hobbiautó, amit kedvelnek és próbálnak vigyázni rá.
Ezek jönnek azzal a szöveggel mindig, hogy mit sajnálod, csak egy tárgy.
Ha az ilyennek akváriuma van, mert az a hobbija, nem tudom, mit szólna, ha belevizelnének, aztán ha kikelne magából, azt mondaná neki a pössentés elkövetője, hogy mit reklamálsz, csak egy tárgy, néhány alsóbbrendű életformával, majd veszel másikat.
7 es vagyok! Elfelejtetem mondani.. Amikor nem lásátok történek más dolgok a jármüvekel.....
Örüljetek h egy kis piszkot vesztek észre....
Fokozd még nyugodtan :D
Na mesélj!
...wagonR+ kötelező szervíz...üljek le, várjak, majd szólnak...
4 óra múlva szóltak, a vas kinn állt az udvaron... azt kérte a portás, siessek ki, mert útban vagyok... nem értettem, de beültem,aztán usgyi... otthon nézem, a csomitaró cementes.. ezek cementet szállítottak vele, és még ki sem takrították..
Traktorkontárnak: kívánok neked olyan sebészorvost, mint amilyen belesz@rok szerelő te vagy.
Egyébként pedig nem szabad a kocsit magára hagyni. Ha elkísérem a műhelybe, érdekes lenne, ha közben elvinnék cementet szállítani. Lehet hogy anyáznak, de pontosan tudom hány perc munkaidő és mennyi anyag kellett hozzá.
A cementes dolognál lehetett volna reklamálni az óraállás alapján, hogy kerültek bele a kilométerek... ?
No, te kamionos, te se voltál még szerelő. Szerinted hányszor kellene egy nap kezet mosnia és átöltöznie egy szerelőnek, hogy ne maradjon ott az ujjlenyomata sehol sem? Ez még Ágnes Asszonynak is sok volna!
Egyszerűen vannak olyan szereldék, ahol átadás előtt egy segédmunkás egy darab benzines ronggyal letörli a kéznyomokat, és vannak olyanok, ahol ezt megspórolják.
Nyilván a legolcsóbb nyomor mikrovállalkozásoknál ilyen szolgáltatás nem lesz.
7 es vok!Utolso! Benzinel? Jo vagy te? Egybol kinyirná a fényezést!
Ám mink is szoktúnk ezt azt szálitani! Nem hal bele a gazdája.,..
Egy kis fahuzás nem árt a gépnek!
Vagy proba kör közepete adodod egy kis baki és elkölöt meni behuzni a gépet....
"No, te kamionos, te se voltál még szerelő. Szerinted hányszor kellene egy nap kezet mosnia és átöltöznie egy szerelőnek, hogy ne maradjon ott az ujjlenyomata sehol sem? Ez még Ágnes Asszonynak is sok volna!"
1. Leírtam, általában nem ott van összefogdosva ahol dolgoznak rajta. Majdnem mindenhez hozzáférsz úgy, hogy nem tapizod a külső elemeket. Pl számomra nem világos, hogy egy mezei ékszíjcsere után miért van olajos kéznyom a bal első sarokburkolaton, holott a kettő igen távolt egymástól.
2. szerelő szerencsére sosem voltam, viszont szabad időmben szoktam szerelgetni, mégsem fogdosok össze mindent. Hányszor kell kezet mosni? Ha tudom, hogy olyan barkácsolás lesz, amitől könyékig olajos leszek, akkor először felveszek egy gumikesztyűt és arra veszem fel a berner kesztyűt. Ha nem kell benzinnel dolgozni, akkor elég csak ebédhez és nap végén kezet mosni. ;-)
Az ilyen "mink is szoktunk vele szállítani" arcokat megnézném, amikor egy másfél mázsás kopasz állat feldugja neki a légkulcsot két hosszabbító szárral és megkavarja az aznapi ebédet délután 4 kor. :)
Hogy nyírná ki a fényezést a benzin? Egy autófestékkel szemben alap követelmény, hogy benzinálló legyen! Jó is lenne, ha nem... nem sok olyan használt autó lenne, amelyiken lenne festék a benzinbetöltő nyílás körül. :)
Most a trináttal meg tesco gazdaságos kitudjamivel lekent zsigulit meg dáciát ne keverjük ide... az autófesték benzinálló. Ami nem benzinálló, az nem autófesték, hanem szar, és szavatossági kereset tárgya lehet, hiszen nem felel meg a rendeltetésének.
Ludasok a főnökök is, akik hajtják a melósokat, hogy minél hamarabb, minél több verda legyen megjavítva, hogy minél több papír legyen a farzsebben. A melósok meg csak hajtanak, nehogy kirúgják őket. Részben érthető a miért nem figyelnek a részletekre.
Általában a főnökség hibáiból fakadó harag a alkalmazotton csapódik le.
Azért vannak akik látják a fától az erdőt.
A főnöknek kellene utasítani, hogy gyerekek minél szebben, odafigyelve dolgozzatok. Nem baj ha lassan.
De hát ilyen sosem lesz, mert mindenki a lehető legkevesebb idő alatt akarja tömni a zsebét a lehető legzöbb zsozsóval.
Azt viszont nem is gondoltam, hogy 5-8 ezres órabérben dolgoznak. Nem semmi, hogy majdnem megvan havi 1 millájuk. De szerintem ez kamu. Nem tudom miből gondolta ezt az egyik válaszoló.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!