Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Milyen repülőn utazni?

Milyen repülőn utazni?

Figyelt kérdés
2011. szept. 8. 23:39
1 2 3
 11/23 anonim válasza:
És a wc-re simán el lehet jutni,tehát úgy értem,hogy odasétálsz,és nem esel bele más ölébe?
2011. szept. 9. 08:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/23 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat ;) Én attól félek még hogy le zuhan, mostanában sok repülő zuhannak le, mennyi annak az esélye hogy le zuhan a repülő?
2011. szept. 9. 09:44
 13/23 anonim ***** válasza:
Igen, tényleg, annyi repülő lezuhan... Egy évben akár 2 is...
2011. szept. 9. 10:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/23 anonim válasza:
41%
x"DDDDDDD pervez állat
2011. szept. 9. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/23 anonim ***** válasza:

szerintem az első repülés semmiképp sem unalmas. Persze aki hetente jár üzleti útra, annak már unalmas, de elsőre annyi újdonság van.

Mindenképp ülj ablak mellé, és ha lehet, ne pont a szárny fölé. Én az első utamon végig a tájat néztem - mázlim volt, nem volt felhős. Mostanában már én sem bírom 5 percnél tovább a tájat, de elsőre annyira érdekes.

A fel-leszállás külön kaland, vigyél cukrot a leszálláshoz és akkor nem fog dugulni a füled.

Jó repülést!

2011. szept. 9. 16:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/23 anonim ***** válasza:

Én vagyok az első válaszoló újra. Itt Európában nem kell félni, hogy lezuhan! Ahol kell félni, azok pl. az afrikai légitársaságok gépei.

Neten ezt írják: "A statisztikák szerint 1 a 9 millióhoz az esélye annak, hogy valaki repülőgép balesetben veszti életét." szóval elvileg nagyon sokat kellene utazni repülővel, hogy statisztika szerint lezuhanj.


De ha valaki ezek ellenére is f_sik a repüléstől, akkor itt egy kis olvasnivaló: [link]

2011. szept. 9. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/23 anonim ***** válasza:

"És a wc-re simán el lehet jutni,tehát úgy értem,hogy odasétálsz,és nem esel bele más ölébe?"


?? Mitől esnél? Ha nem nagyon szeles az idő, nem rázkódik a repülőgép. Egyenletes a sebessége. Semmit nem érzel, úgy sétálhatsz, mint a szobádban.. vagy, mint a zálló buszon az ülések közötti folyosón.


"Én attól félek még hogy le zuhan, mostanában sok repülő zuhannak le, mennyi annak az esélye hogy le zuhan a repülő?"


Mennyi az esélye, hogy repülsz és meghalsz?

A statisztika szerint 52,6 millió az egyhez.


Bocs, de nézd meg, hány halálos autóbaleset van, mindenfele. Sokkal sokkal több, mint repülőbaleset.

2011. szept. 9. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/23 anonim ***** válasza:

Mielőtt beleköt valaki a fenti statisztika azt mondja, h általában, mekkora esélye a repcsis halálnak (sokan többször utaznak, pl. a pilóták elég szokszor :))),

a második statisztikai érték pedig azt, hogy elmész, utazol egyszer, akkor mennyi az esély.

2011. szept. 9. 22:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/23 anonim ***** válasza:
100%

Az én sztorim elég érdekes:


Korábban már többször vezetgettem kis repcsiket (ilyen négyszemélyes meg kétszemélyes) meg átélhettem a súlytalanságot is a kisgépben, az valami hihetetlen érzés. Ezzel az "előélettel" kiváncsian vártam mennyivel másabb egy nagy gépben utazni. Meglepően hasonlatos a kisgéphez.


Felszállás: ahogy már írták a gyorsulás egészen elképesztő, ilyet máshol nem igazán tapasztalsz. Ami még nagyon érdekes hogy igazából még nagyjából sem tudod kb. mennyivel mehet a gép, ugyanis nicnsen valós viszonyítási alapod... Ahogy a gép gurul a pályán kicsit rázkódik, de ez nem vészes annyira... Szóval gyorsul, és egyszer csak elemelkedik a földtől, majd pár másodpercre egészen gyorsan emelkedik, ez olyasmi mint amikor a gyorslift elindul felfele, hogy olyan mintha te is "megemelkednél, felszállnál"... Az emelkedés közben (szitu függő) még csinál egy fordulót is. Itt egész jól bedöntik a gépet, szerintem olyan 30-40 fokra, azért ezt lehet érezni rendesen.


Ahogy a gép emelkedik, egyre magasabbra, egyre jobban csak egy térképként látod a tájat, az autókat már nem látod, és a végén már a lakóházakat is alig....


A repülőút maga annyira nem izgi. Amit viszont ajánlok, hogy menj a hátsó WC-be. Az egészen durva: állsz, és közben mozog az egész, alig tudsz egyhelyben megállni. Egészen furcsa ahogy egy 90 tonnás repülő úgy mozog alattad mint egy szörfdeszka :)


Leszállás: ahogy a gyorsulás, úgy a lassulás is egészen elképesztő. Ahogy földet ér a gép, rögtön tolják rá a sugárfordítót meg a féklapokat. Ez hirtelen akkora lassulást eredményez, amit megérzel, és utána is jó dinamikusan lassul... A magyaroknál szokás ez a hülye tapsikolás, amikor földet ér a gép, mindenki tapsol (tudnám miért).


A levegőben nem igazán tudod hgoy hol vagy, nem nagyon vannak viszonyítási alapok. Érdekes élmény amikor mondjuk bp-re visszatérve felismered az M0 hidat és hirtelen rájössz hol is van a gép... :)


A lábadnak nincs sok hely. Kaját és vizet célszerű tartani magadnál.


Ne félj, ha repülős baleset van, sokkal nagyobb az esélye hogy gyorsan meghalsz benne, és nem fogsz szenvedni... Amúgy ha kellene, inkább repülő balesetben halnék meg mint mondjuk hogy a zebrán gázoljanak el...

2011. szept. 10. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/23 anonim válasza:
100%

Szia!

Szerintem is ez egy olyan dolog, amit ki kell próbálni. A felszállás, leszállás úgy van, ahogy előttem elmondták.


Nekem amúgy nem járt a fejemben az, hogy lezuhanhatunk vagy hogy alattam csak a nagy semmi van. Én először attól paráztam, hogy nehogy rosszul legyek a fel- és leszálláskor :D Habár nem volt valami kellemes érzés, de végül is kibírtam :) Számomra hihetetlen, hogy van, aki nem is érzi, hogy mikor emelkedik ill. süllyed a gép.


Tényleg jó, ha ablakhoz ülsz, csodálatos tud lenni a táj. Főleg ha éjszaka indulsz Budapestről, a fényekből szépen fel lehet ismerni a Nagykörutat, Kiskörutat, a Margit-szigetet, a nagyobb utcákat, nagyon szép.

2011. szept. 11. 22:47
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!