Forgalmi vizsgán jogtalan bukás?
Forgalmi vizsgán most buktam meg.
Én nagyon jogtalannak tartom, mert már eleve olyan volt az egész, hogy meghúznak.
- Két dagadt szigorú tekintetű vizsgabiztos jött együtt, Akik végig egyszerre kötekedtek.
- Csodálkoztam rajta, amikor elkezdték már azzal, hogy egymással beszélgettek, én mutattam a gumikat, lámpákat, rendszámtáblát, stb. és Ők beszóltak, hogy tempósabban!?, pedig hátra sem jöttek és rám sem figyeltek. Vártam, hogy figyeljenek és már akkor én voltam a hibás, hogy a figyelmükre vártam?
Elinduláskor mutattam a fogó lábféket, amire azt mondták jó, de miért izgulok ennyire?
Aztán jó megfordulást, jó tolató parkolást, jó sárgalámpánál való közlekedést mutattam. Majd az egyik lámpánál, hogy pirosat kaptam, elkezdett hátragurulni az autó, én azonnal megfogtam lábfékkel és nem is volt mögöttem senki, de azt mondta ez nem jó. Ez bukás, ha hátragurul az autó?
Aki előttem indult csaj vizsgázni, oda egy fő vizsgabiztos szállt be viccelődve, nagyon kedvesen és alíg mutatott valamit az autón, de már indulhattak is, ráadásul már várta a vizsgabiztos, mert már elkésett a csaj az oktatójával.
Akiket ismertem mindenki egy vizsgabiztossal vizsgázott.
Ugye 2 évig érvényes a vizsgalap? Mert én még arra gondolok, hogy azért voltak ennyire biztossak abban, hogy megbukok, mert igaz, hogy vettem 55 órát, de a sikeres KRESZ vizsgám 2009.február 10.-én volt. Mondtam is az oktatómnak, hogy nem 9.-én kellett volna, hogy beférjek a 2 évbe?
Vagy itt eleve van olyan, hogy pl.-ul fele átmehet, felének meg meg kell buknia?
A KRESZ és a műszakis rutin egyszerre sikerült. A KRESZ hibapont nélkül 6 perc alatt, de 4 kemény napot tanultam előtte.
Vagy még arra gondolok, hogy látták rajtam, hogy kismama vagyok + a 2 év és felelőtlennek gondoltak?
Ja és semmi papírt nem kaptam arról, hogy meghúztak. Csak aláíratták.
Szerintem benne van az is hogy lefog járni a vizsgalapod.
Meg ez elég jogtalan de tényleg..
1-est kap bekarikázva ha megbukik.
Szerintem 10 centi guruláson semmi nincs, mert én is szoktam gurulni hátra ha nincs mögöttem senki, de ha van akkor taposom a pedált.
Olyan papírt szerettem volna, amin a buktató hibák vannak felsorolva. Csak annyit gurultam vissza, hogy egyből ráléptem a fékpedálra. A 2 vizsgabiztost is jogtalanak látom. Nagyon rossz volt, hogy ketten cseszegettek, mert csak az egyik buktatott volna meg, de a másiknak rá kellett bólintania.
Egy kicsit utánajártam a neten a dolgoknak, sok helyen azt írják, hogy 10 hibapont lehetett volna. Ezt én miért nem kaphattam meg?
Amikor hátragurultam, azonnal ráléptem a fékpedálra, de ez elinduláskor volt és senki nem volt mögöttem!!!
Budaörstől sajnos messze vagyok.
Ket vibi az otodik forgalmi vizsgan szokott lenni, de persze nem tilos.
Mennyi az a "kis hatragurulas"? Egyebkent se a kimondott ok szamit, erzik hogy mennyire bizonytalan valaki, megvan a tapasztalatuk. Ez volt az elso vizsgad? Az az 55 ora eleg soknak tunik.
Az hogy 2 VB volt semmit sem jelent, ugyanis a VB-k is tanulnak, és a VB-k is vizsgáznak VB-ségből :)
Vélhetően a másik is egy ilyen VB tanonc volt.
Szerintem látták rajtad hogy bizonytalan vagy, és vártak az adandó alkalomra. Elvileg minimális hátra gurulás lehet, ez még önmagában nem lenne bukóok, kivéve ha a VB úgy értékeli, hogy a hátragurulás balesetveszélyes/kontrollálatlan volt, azaz úgy indult lefele az autó, hogy későn kaptál észbe... Ez persze nagyon szubjektív.
Sajnos a vizsgán nem csak a VB-k skatulyáznak be téged, hanem neked is be kell a VB-t, és némi pszichikai érzék is kell a vizsgához.
Ha azt mondják már az elején hogy pörgesd, akkor nem szabad tökölni, végigrohansz, nem vársz a figyelmükre, elhadarod a bajszod alatt és kész. Ha kérdik, mondod hogy végeztél. Azzal hogy rájuk vártál, nekik már az első percben az jött le, hogy bizonytalan vagy, "félsz" a vezetéstől, az egész szitutól. Innentől vert helyzetben vagy.
Ha ilyen "pörgetős" VB van, akkor megcsinálod a fékpróbát, hangosan mondod hogy "fékpróbát megejtetem" és már mész is tovább, nem vársz, nem kérdezel, igyekszel azt a látszatot kelteni, hogy te pedig mindent tudsz, kisujjból kirázod, de azért a szabályok miatt meg kell mutatnod neki...
Egyébként azért is lehet hogy ez bukás volt, mert elvileg a pirosnál állva a lábféken kell tartani a lábad az elindulásig, pontosan azért, hogy a kocsi ne szabaduljon el. Attól függetlenül a VB-k szerintem genyók voltak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!