Ha a vidéki kerékpárosok tudnak civilizált módon közlekedni, a fővárosiak miért nem?
Vidéken rendszeres, hogy a zebránál a kerékpárosok, motorosok megállnak és átengedik a gyalogosokat, holott a gyalogos könnyebben áll meg és indul el újra. Pesten rendszeres, hogy a zebrán zöldnél átkelő gyalogosok közé is behajtanak a tilos jelzés ellenére a kerékpárosok, és nem csak az ételfutárok. Nem mintha nekik szabad lenne.
Ilyenkor soha nem értem a "bunkó parasztozást", igaz, máskor se nagyon.
#2 Tehát, ha egy kereszteződésen sok autó halad át, akkor be szabad hajtani a tilosba.
"a kereszteződés be én napi 100 autò" ezt lefordítanád?
Nem hiszem, hogy régió függő. Ez csupán felelősség.
Én pl. elektromos rolleres vagyok, sokkal több előítélet ér, mint a bicikliseket, mert gyakran látok 8 éves kisgyerekeket is 50km/h-val száguldozó rollerekkel, piroson áthajtva stb.
Bevallom nincs jogosítványom, és csak 25-el megy a rollerem, de a roller vétel előtt tanultam a kreszt, hogy az alapvető közlekedési alapelvekkel tisztában legyek, 5 éve rollerezem napi szinten és soha nem volt se balesetem, se semmi szabályszegésem. Mindig betartom a szabályt, inkább késsek el, de betartom. Hamarabb kell elindulni.
Sajnos a sok felelőtlen rolleres és biciklis miatt az ember általánosít és ez nagyon kellemetlen egy olyan ember számára, aki tényleg tiszteletben tartja a közlekedésben való résztvevőket és valóban betartja a kreszt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!