Mostanában egyre többet hallani, hogy a tanulóvezetőket sorra buktatják meg forgalmi vizsgán, látszólag pitiáner dolgokért. Hogy is van ez?
Pénzéhes a frászt, egyre többet a frászt.
Az van, hogy aki nem tud vezetni, aki ön- és közveszélyes a volán mögött, az megbukik - és nyilván nem azt mondja hogy ő a béna, hanem az oktató meg a vizsgabiztos meg a sorosgyörgy meg a brüsszel meg a rákemberek. Ez így volt húsz éve is meg negyven éve is.
És csak te hallod ezt a hisztit egyre többet, egész egyszerűen azért, mert most akarsz jogsit csinálni. Két éve még nem érdekelt a téma.
Hogyan is lehet bizonyítani, ha mégis ok nélkül buktatnak... Itt két opció van. Ha akkora hatalmas hibát vét az ember, hogy azonnali bukást eredményez, akkor azt látnia kellett az oktatónak is. Ha az oktató nem véd meg, akkor az bizony valódi hiba volt. Azonban a kérdésben a pitiáner hibákról van szó. A pitiáner hibak 1 hibapontot érnek és 10 hibapont a bukás. Azaz 9 hibát lehet véteni büntetlenül. Szerintem ez maximálisan kimeríti az engedékenység fogalmát. Én szidom is sokat a rendszert emiatt. Sírnak a fentebb említett faszok, hogy milyen szigorú, meg kibasznak velük, dehát 9-et lehet hibázni büntetlenül, úgyhogy nekem senki ne merje azt mondani, hogy ok nélkül bukott meg. Lehetetlen ok nélkül megbukni. Lehetetlen pitiáner dolgokért megbukni. Megbukni csak akkor lehet, ha nagyon nagyot hibáztál, vagy rengeteg kisebbet. Mindkét esetben jogos a buktatás.
Ezeket az "ok nélkül" sztorikat azok találják ki, akik nem tudnak vezetni és ezért megbuknak, majd kitalalják, hogy nem velük volt a baj, hanem a vizsgabiztosok köcsögök, meg le kell őket fizetni, meg ilyenek. Hogy miért találják ki? Két oka lehet. Az egyik az, hogy ciki beismerni. A másik az, hogy akkora öntelt cinikus fasz az illető, hogy komolyan képtelen meglátni a saját hibáit és komolyan azt hiszi, hogy a semmiért lett megbuktatva, persze ez nem így van.
"Mert az hogy mond valamit, meg beír valamit a vizsgalapra, az szerintem semmiképp sem releváns."
Nyilván az nem releváns mit mond a VIZSGABIZTOS, csak az releváns mit mond a VIZSGÁZÓ aki addigi pályafutása alatt vezetett 30-50 órányit és azt se tudja merre van arccal előre... :D
Amúgy azért van ott az oktató és a vizsgabiztos is, hogy tiszta legyen a vizsga. Ha 3 vizsgabiztos ülne a kocsiban akkor is az lenne, hogy biztos összebeszéltek.
Ha kamera lenne, akkor az kellene kívülre, belülre, a pedálokhoz is látszódjon mikor nyúl bele az oktató, csomó pénzbe kerülne. Probléma esetén elbírálni szintén pénz és idő amitől baromira megdrágulna a vizsgáztatás. És ugyanott lennénk, hogy 1000-ből talán lenne 1 olyan eset ami jogos.
Én régebben vizsgáztam és csak egy gyerek bukott meg.
De nem is ilyen szelid finom oktatók voltak akkor mint most.
Azt mondta hogy szét rugom a segged ha nem oda figyelsz, meg nagyon hülye vagy ha ezt nem tudod megtanulni.
Ha elmentünk egy tábla mellett , azt mondja állj meg.
Na milyen táblát hagytunk el???
Ha nem tudtuk akkor vissza kellett gyalogolni és megnézni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!