Akkor is kell fizetni a szerelőnél, ha nem nem tudták megállapítani a hiba okát?
Szerintem örülj neki, hogy ilyen olcsón megúsztad kérdező...
nekem egy hosszbordás szíj cseréje volt 40e forint, szíjt is én adtam...
Figyelj!
Te vagy aki naponta abban az autóban ülsz, és nem tudtad neki elmondani, hogy mit cseréljen ki.
Ő meg nem jött rá, pedig bizonyára kereste.
Ennyi.
Amúgy szerintem ilyenkor az lenne a korrekt, ha a díjfizetést így intézné:
1. Átvizsgálta, de nem találta a hiba okát = visszajár a pénz.
2. Átvizsgálta, megvan a hiba, nála szervizeled = ingyenes volt a vizsgálat.
3. Átvizsgálta, megvan a hiba, de másnál szervizeled = kifizeted a vizsgálatot.
"Te vagy aki naponta abban az autóban ülsz, és nem tudtad neki elmondani, hogy mit cseréljen ki"
Az autó FELHASZNÁLÓJÁNAK nem kell tudnia, mi a hiba oka.
Nem neki kell tudnia mit cseréljen ki a SZERELŐ aki ért az autóhoz.
Az agysebésznek sem te mondod meg, hogyan műtsön. A védőügyvédnek sem te adod az ötletet, hogy mit mondasz a bíróság előtt, sem a szemésznek, sem a fogorvosnak, sem senki szakmáját végző embernek.
Az autó FELHASZNÁLÓJÁNAK hivatalosan annyit kellene tudnia, ami a biztonságos működéshez szükséges és otthoni/utcai körülmények között megoldható.
Neki csak a tüneteket kell tudnia elmondani, amit észlelt, amit a kérdező megtett. Ő ennyit tud, hogy a motor leáll, leírta mi a tünet, milyen helyzetben jelentkezik és nincs hibaüzenet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!