Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » B és B+ jogsi? Mennyire...

B és B+ jogsi? Mennyire biztos, hogy bevezetik ezt a baromságot?

Figyelt kérdés
még csak egy kósza ötlet vagy elég esélyes, hogy így lesz?

2023. szept. 23. 11:30
1 2 3 4
 21/31 anonim ***** válasza:
26%
Ameddig ilyen szellemileg visszamaradott, hatalmával visszaélő, bosszúálló ember hoz döntéseket mint karigeri, addig nem lesz jobb a helyzet.
2023. szept. 23. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/31 anonim ***** válasza:
100%

#21


Ebben igazad van, csak ez az agyrém most nem magyar találmány. Uniós tervezetről van szó.


Ezért bízom abban, hogy nem lesz belőle semmi, mert ezt nem csak a magyarok torkán kellene letolni, hanem az összes uniós ország torkán. Az pedig szerintem elég nagy falat lenne az EP-nek.

2023. szept. 24. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/31 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem ebből semmi nem lesz! Eleve ez egy baromság. Elektromos autósokat befolyásolja főleg ha a súlykorlátot nézzük és igen csak el akarják terjeszteni az elektromos autózást. Ugye pár éve ezen megy a rugózás hogy az elektromos autókat nyomják ezerrel gyártást, eladást stb... most ha EU-s szinten bevezetnék ezt a B+os hülyeséget azzal gyakorlatilag keresztbe tesznek igen csak sok embernek és itt leginkább az összes EU-s állampolgár érintett, meg az közel sincs tisztázva hogy EU-n kívül aki bejönne egy olyan autóval amit az Ő országában lehetne mondjuk sima B-vel vezetnie de itt az EU-ban nem, na akkor mivan?


Tehát ez így egy baromság úgy ahogy van.

Én nagyon bízok abban hogy ebből semmi nem lesz, csak egy felvetés.

Meg nekem eléggé bűzlik ez a dolog abban hogy ez csak egy figyelem elterelés, most ezzel a sajtónak is adtak egy jókora témát amit lehet vesézgetni és elég sokan rágódunk ezen és kitudja hogy ameddig ez van addig a háttérben miféle dolgok mennek amire emiatt nem fordítanak úgy különösen figyelmet. Tehát ez a klasszikus gumicsontos eset.

Én egyenlőre nem foglalkozom ezzel, majd ha a dolog eljut odáig hogy tényleg lesz belőle valami majd akkor ráérek ezen görcsölni. Engem ez speciel abban érintene hogy van nekem egy kisteherautóm amivel azért jóval meghaladom a 2,5-3 tonnát. Oké hogy van C-s jogsim is, bár nem vezettem C kategóriás teherautót már jó ideje, hogy na akkor mivan most, ha nekem pl van C kategóriám és saját kisteherautóm. Nekem ez így eléggé kusza. De mindegy nem görcsölök rajta majd ha már lesz konkrét döntés meg időpont hogy na akkor ekkortól majd akkor ráérek ezen görcsölni.

2023. szept. 24. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/31 A kérdező kommentje:

oké, de én még mindig azt nem értem, hogy Uniós szinten hogy a frászba akarnak ezzel kezdeni bármit (ha jól emlékszem, 1800 kg-os határ ugye), amikor a hollandok jönnek a 7,5 tonnás lakóautóikkal és sima B-s jogsival.

nem csak pletyka, most nyáron személyesen meggyőződtem róla!

akkor ők és gondolom, van még pár hasonló ország, főleg hogyan nyelik ezt be?


na meg nem csak a súlykorlátozás, hát a sebességet is érintené ugye, na azért az is van hasonlóan durva.


reménykedjünk, hogy ez valóban csak egy gumicsont.


az a durva, hogy itt is szinte mindenki abszuolút jól látja, hogy a baleseteknek nagy %-ban nem a sima gyorshajtáshoz van köze és nem is a súlyhoz, de úgy tűnik, sokakat ezzel meg lehet etetni.

de az itt írók ennyire jól átlátják a helyzetet, akkor mások miért nem? miért megy ez a baromkodás a sebességméréssel is, hogy már 51-től büntetnek, amikor tudjuk, hogy az ég világon smemi értelme, stb, lehetne sorolni.

2023. szept. 25. 08:14
 25/31 anonim ***** válasza:

A legnagyobbat azon röhögtem hogy autópályán max 110 a sima B-snek.. :D :D


Aha.. életszerű.. kamionsor kilencvennel az M3-ason, érkezik valaki a belsőben kényelmes és életszerű mázsaötvennel, a baltaarcú meg kirántja elé 105Vmax-al mer neki 110-el lehet csak.. nem lesz belőle leállósávon előzés, ugye. :D :D :D

2023. szept. 25. 09:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/31 nemaRendőrség ***** válasza:
100%

@25

Ahol ezeket kitalálták ott 3 sávos a pálya, és nincs ilyen gond

2023. szept. 25. 10:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/31 A kérdező kommentje:

25

majd arra jönnek az újabb szigrítások, újabb büntetőrendszer, újabb kamerarendszer, azaz újabb sok jó üzlet valakiknek, hogy ezt kiépítsék és aztán kaszáljanak.

tényleg nem értem, csak egyszer miért nem képesek hozzáértők vélménye alapján megalkotni a jogszabályt.

szerintem ez a 110-es korlát kifejezetten balesetveszélyesebb ötlet, hiszen a többi autós megőrül, megint jönnek majd a cammogó sorok, amikor nagy átlagban ahogy látom úgy 150 körül azért a többség nyomja, azaz sokaknak felforr az agyvize majd az ilyenektől és fantasztikus baleseti forrás lesz majd az a helyzet, ami az ilyen kényszerlassúság miatt előáll.


hát elég ma megnézni, sima főúton valaki beáll egy szép 70-es sebességre, olyan sorok torlódnak fel, és olyan életveszélyes előzések sorozata indul meg, hogy tulképpen garamntálhgató a baleset bekövetkezéáse előbb-utóbb.

akkor melyik irányba is kellene szigorítani?

2023. szept. 25. 10:27
 28/31 anonim ***** válasza:
82%
Percenként van ilyen.. aki a 70-es tábla alatt elmegy és fixen marad 49Vmaxon.. mögötte meg percekkel később már készülnek a kanyarban záróvonalon át előzésre..
2023. szept. 25. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/31 A kérdező kommentje:

hát ez az. én régóta mondom, de hülyének néznek, hogy kötelezően tartandó alsó határt is be kellene vezetni legalább a főutakra / autóutakra / autópályákra, mert sokkal veszélyesebb egy főúton 70-el cammogó, mint egy 110-el "gyorshajtó".

de valamiért ezt mégse tartják fontosnak.

2023. szept. 25. 10:39
 30/31 anonim ***** válasza:
100%

Amig az autóban "kormányt tekergetők" 70%-a nem vezet, csak küzd azzal hogy megpróbálja kezelni a járművet, addig nem sok reményt látok ebben hogy egy minimum sebességet tudjanak tartani.. :)


De mit várjunk? már rutin vizsga sincs!!!!!

2023. szept. 25. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!