Hívhatok rendőrt ebben az esetben?
Sziasztok,van egy buszsofőr akinél bérletet szoktam reggelente havonta venni.es nem akar adni sose és elég alpári módon közölni ezt,hogy már"a f@sza kivan,fent a telephelyen fogom megvenni azt a k*rva bérletet, mert ő nem fog adni"a többi buszsofőr gond nélkül ad
Eddig nem tettem panaszt a volánnàl,mert biztos szar napja volt.de mikor már többszöri alkalom után is ezt hallom, elég idegesítő.
A telep eléggé nincs közelben nekem.
Jól írják a többiek, Volánbuszhoz kell beszólni.
De ne várd azt, hogy jobb lesz neked. Nálunk is volt ilyen. 2 sofőr váltotta egymást a 6.30-as járaton. Az egyik adott bérletet, a másik nem. Az egyik reggel az volt, aki szokott adni, amire besokallt sok utas, hogy már elegük van abból, hogy a 35 perces járaton 1 óra 10 perc a menetidő, mert annyian vesznek bérletet, hogy minden megállóban 15 percet áll a busz. Így volt egy olyan nap, hogy az utasok nem engedték fel azokat, akiknek nem volt bérletük és nem akartak jegyet venni. Ez sokaknak nem tetszett, bementek a Volánhoz. Majd utána azok is bementek, akiknek elegük volt a késésből, így végül az lett, hogy ki lett írva a busz ajtajára, hogy ezen a járaton nem vásárolható bérlet.
Eszembe nem jutna a buszon bérletet venni. Teljesen megértem a csávót.
Viszont HA ez benne van a munkakörébe akkor nem panaszkodhat. Ezt vállalta és ezért kapta a fizetését. Egy rossz szava nem lehet ha tőle akarod megvenni.
Persze tök mindegy, hogy panaszkodik e vagy sem a lényeg, hogy megkapd a bérletet.
Buszon bérletet venni az majdnem olyan durva, mint kocsmában koktélt kérni.
Végtelen pofátlanság!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!