Miért nem tudok ráérezni a vezetésre??
Már a 10 órám volt ma,megvolt már az y megfordulás, parkolások és minden más a tanpályán... De egyszerűen még a kuplungolást és a pedálokat sem érzem, nem hogy ezeket összehangolni...
Konkrétan ha nem padlózza le az oktató a kocsit telibeverem az oszlopot 🤦♂️
A családban nincs kocsi, emiatt nem is tudtam gyakorolni korábban semmilyen módon, ebből kifolyólag teljesen analfabéta vagyok ezen a téren, valamint nem tudom megosztani a figyelmemet sem
Attól tartok, hogy ebből automata kocsi lesz és ezt mindenképp szeretném elkerülni, mert a teljes mechanizmust akarom megtanulni..
Valami segítség /tanács??
Majd ráérzel.
30 a minimális óraszám, de a legtöbben 40-50 óra után tudnak csak levizsgázni.
Bizony majd ráérzel. 10 óra még lófsz, van aki ekkor érik meg arra, hogy kimenjen a forgalomba.
Hidd el, lesz az jobb is. :)
Kitartást
Kicsit ez adottsag is szerintem.. en se vezettem soha, meg 40 evesen csinaltam meg, de mi mar masidik oran a varosba kocsokaztunk, aztan negyediken meg mentunk 30 km-ert varoson kivul, dimbes dombos helyeken. Kapaszkodtam a kormanyba, hogy majdnem elhajlott 😁
De valahogy rogton raereztem a pedal hasznaltra, vagyis ertettem mit csinalok, es igy konnyebb volt
Én még akkor tanultam vezetni, amikor volt rutin vizsga. Na, nekem a rutinból előírt óraszámnak a duplája kellett ahhoz, hogy levizsgázzak. Ebből gondolhatod hogyan ment. Aztán a forgalomban is többet vezettem, mint az előírt óraszám. Nem is stresszeltünk rajta, se az oktató, se én, a szüleim is csak mérsékelten, mert mind tudtuk, hogy úgy nincs értelme esetleg véletlenül sikeresen vizsgáznom, hogy valójában nem vagyok egyedül forgalomba engedhető. Aztán a sikeres vizsga után így sem vezettem évekig, és amikor aztán mégis elkezdtem, akkor is gyakorló órákkal kezdtem egy oktatónál. Azután, amikor már egyedül vezettem, legalább fél éven át azt éreztem, hogy sosem fog normálisan menni. De újabb fél év után "csoda történt" és azt vettem észre, hogy valamikor időközben tényleg megtanultam vezetni. És ahogy most (több évvel később) vezetek, abból senki meg nem mondaná, mennyire béna voltam az elején.
Szóval az a lényeg, hogy nem mindenki ugyanolyan gyorsan tanul. Amíg le nem vizsgázol, addig az oktató látja és ő tudja megítélni hogyan haladtok, haladtok-e vagy totál tehetségtelen vagy és sosem tanulsz meg vezetni (ez azért elég ritka). Ha levizsgázol, utána meg a te dolgod lesz, hogy gyakorolj, gyakorolj és gyakorolj, amíg rendesen bele nem jössz. Úgyhogy hajrá, ne stresszelj ezen, hanem figyelj oda és csináld a tőled telhető legjobban! Hidd el, előbb-utóbb menni fog.
#6 Köszönöm, hogy kifejtetted, ez most rendesen megnyugtatott és önbizalmat adott
és jó a tudat, hogy nem vagyok ezzel egyedül 😁
10 óra még semmi, főleg, hogy a parkolásokat és a megfordulásokat is ebben a pár órában gyakoroljátok.
Én az első 10 órában éppen elindulni, megállni és váltani tanultam meg, utána mentünk ki a forgalomba. A manőverezési feladatokat csak azután építettük be a gyakorló órák anyagába, amikor már a városi vezetés nem okozott problémát. A városi vezetés, meg észrevenni a gyalogosokat és a táblákat, ez volt a legnehezebb feladat kezdetben.
48. órában vizsgáztam.
Ma kimentünk a forgalomba és borzalmas vol... Végig görcsben voltam, össze vissza taposgattam a pedálokat, azt sem tudtam hova nézzem és folyamatosan lebaszott az oktató... A végén már mondta, hogy,
"hogy a g*cibe tudsz ennyire béna lenni, az 50 óránál sem fogsz megtanulni vezetni"
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!