Az emberek többsége kézifékkel vagy kuplunggal tartja meg a kocsit emelkedőn való elinduláskor?
Figyelt kérdés
Én mindig kézifékkel indulok (picit emelkedik a kocsi orra, oldom a kéziféket), mert úgy tanultam annak idején. Időnként egy-két utasom rámcsodálkozik, hogy "Jé, te így indulsz el? Én mindig kuplunggal tartom meg..." Most másként oktatják ezt a részt?2020. máj. 11. 15:41
1/10 anonim válasza:
Fura egy kérdés..
Ha ácsorogni kell akkor kézifék, ha meg sima megállás, akkor fék és utána normálisan indulok, ha nem túl meredek vagy ha állnak mögöttem, akkor kézifék
2/10 anonim válasza:
Hogyan tudnánk megmondani, hogy a zemberek úgy általában hogyan csinálják?
Én speciel ritkán kézifékezek, leginkább akkor, ha meredek és csúszós, mert talán úgy tudom a legprecízebben megmozdítani az autót.
Egyébként általában, ha nem extrém meredeken állok, simán fékkel állok, elég gyorsan át tudok lépni a gázra ahhoz, hogy ne legyen ideje megindulni hátra az autónak. Ha meg úgy tűnik, meredek, vagy valami paréj nagyon a scheggembe állt, akkor egy átér a jobb lábam a gázra, egy gázfröccs és illa berek, nádak, erek.
4/10 anonim válasza:
Nem hinném, hogy másként oktatnák már. Szimplán van aki rájön, hogy így is lehet és elkezdi így csinálni. Régebben én is kézifékeztem. Aztán idővel átszoktam a kuplungos megoldásra. De olyan sűrűn nem járok olyan helyen ahol lennének emelkedők.
5/10 anonim válasza:
Nekem nem tanították a kézifékes indulást, úgyhogy magamtól kellett rájönnöm. Meredek emelkedőkön indulok csak úgy, ha kisebb az emelkedő, akkor fogásponton tartom a kuplungot, miközben nyomom a féket, így nem gurul vissza akkor se, ha lassabban kezdem nyomni a gázt.
6/10 anonim válasza:
Én lábfékkel tartom meg az autót, majd mikor el kell indulni, csúsztatom a kuplungot, és nagyon gyorsan átteszem a lában a gázra, szinte minden autóval elindulok így visszagurulás nélkül. DE: városban, pl olyan helyeken, mint Buda egyes részein, meg Kolozsváron is éltem, és hasonló dombos városi helyeken, mikor a másik a seggembe jön, és úgy kell elindulni az emelkedőn, én is behúzom a kézit, és úgy indulok el, mert ez még biztosabb. Nem a kézifék a gáz, hanem az, ha visszagurulsz és nekimész a másiknak a hátadnál, vagy elütsz valakit. Modern autók legnagyobb találmánya az autohold amúgy.
7/10 anonim válasza:
Pontos körülményektől függően vagy kézifék, vagy lábfék, vagy kuplung.
8/10 anonim válasza:
Én általában kézifékkel tartom meg, a legtöbb ismerősöm kuplunggal, akár másodpercekig tartják így az autót. Aztán csodálkoznak, hogy 100 ezer km-enként kuplungot kell cserélni.
9/10 anonim válasza:
Emelkedő meredekségétől függő nálam az hogy melyik módszerrel indulok el.
10/10 anonim válasza:
A kézifékes módszert már nem oktatják , csak , ha az oktató úgy gondolja vagy kéri a tanuló .De nem csak ezt törölték.Én mielőtt vizsgáztam , mondta az oktatóm , hogy az egyik merőleges parkolást is ki vették a vizsgából , tehát már azt sem gyakoroltuk többé . Meg egyszer választhattam ,hogy , hogy fordulok vissza egy útvonal végén , megyek előre a parkolóba vagy megyek balra és ott megoldom . Én az előrét választottam , akkor közölte velem az oktató , hogy jó akkor forduljak meg sarok tolatással .Nem tanítják már,csak érdekességként mutatta meg.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!