Mondjon valaki olyan biztosítót amelyik cascojával nem mindenáron az ügyfelek kárára akar dönteni erőből?
Figyelt kérdés
A zöldszínű arénás épp most akar keményen átverni. Csak amíg fizettem addig voltam jó ügyfél; mikor károm van akkor egyből nem vagyok jó ügyfél, pedig a befiezetéseim sokszorosan pozitívban vannak.2017. júl. 28. 10:55
1/3 anonim 



válasza:





Ez alapállapot minden biztosítónál. A jó ügyfél, aki pontosan fizet és sosem ad be kárigényt. Valójában a biztosítók egyetlen ellensége az az ügyfél, akinek kárigénye van, tehát mindig minden biztosító mindent megtesz, hogy ne kelljen fizetnie.
3/3 A kérdező kommentje:
Biztosítót nem írok, nehogy kifogásolják. Szóval kár érte az autómat. Káridőponti autóértékre számítottak egy sovány összeget, majd jól feltupírozták a javítás értékét. Ezután széttették a kezüket, hogy a javítás költsége meghaladja az autó számított értékének 80%-át, tehát totálkáros. Roncskereskedőnek adjam el az autót, ők meg csak a különbözetet fizetik (kb csak a javítási költség fele). Ehhez képest az én számításom szerint a kárérték csak az autó értékének 65-67%-a.
2017. júl. 31. 11:39
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!