Miért kell lestrapált, sokéves, használt szarokat venni?
Tonna számra olvasni kérdéseket, 2000 év körüli "márkás" kocsikról (audi, bmw, stb.). Bennük van sok százezer kilométer, kitudja hány tulaj volt előtte, ők hogyan kezelték, szervizelték a kocsit. Értem én, hogy nem telik mindenkinek új 10 milliós audira, de akkor ha kevés pénze van, mért egy 20 éves "luxus" márkás kocsit vesz?...
És ezek miatt szólják le ezeket a márkákat. BMW szar, merci szar, audi szar, és sorra lehet ezeket olvasni, amikor ha egy új, szalonból vett kocsija lenne, akkor évekig még csak hozzá se kéne nyúlni, kötelező szervizt leszámítva. Nekem sincs pénzem ilyen kocsikra, de akkor nem állok neki egy régebbi, agyon használt darabot keresni. Ha van 4 millióm egy új kocsira, nem fogok 2010 körüli audit/BMW-t venni, hanem veszek egy új opel Corsát, vagy Suzukit. (Most csak mondtam egy példát.)
És jó, elismerem, hogy sokaknak ennyi pénze sincs kocsira, de akkor is mi a bánatért kell A6os audit venni 1,5 millióért, ami 20 éves? Csak arra jó, hogy első szerviznél kapjon egy milliós számlát, aztán rendes alkatrészek helyett valami utángyártott szart belerakjon, ami kibír fél évet, és kezdődhet elölről.. 1,5 millióért lehet venni, egy 5-6 éves, viszonylag jó állapotú kocsit.
@John_McClane
Így van, és nem is lett nagy sláger, inkább csak 1-2 országban van tábora. Ettől függetlenül szerintem szép, egyedi, és jól, de nem feleslegesen felszerelt. Nyilván a Ford nem BMW.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!