Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen első autót vegyek...

Granturismo kérdése:

Milyen első autót vegyek max.200. 000 ft-ért?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Először is csak normális válaszokat kérek.

Másodszor olvasd végig, mielőtt írnál, mert tisztasor, hogy volt már ilyen kérdés, de viszont mindenkinek mások az elvárásai.


Szóval...

Most tettem sikeres vizsgát forgalomból, és érdekelne, hogy első autónak, amit meg tartanék ~ 2 évre , milyet válasszak?

Tudom, 200 ezerért mit kapok, engem az érdekel melyiket ajánljátok nyugodt szívvel, és melyiket nem.


Legfőbb elvárásom:

1. Vigyen - hozzon haza, tehát üzembiztos.

2. Leharcolt, tákolt, szét korrodált nem érdekel.

3. 5 ajtós.

4. Ne költsem rá a gatyámat is, mert mindig bedöglik valami rajta, illetve, olcsó legyen hozzá az alkatrész.

5. Ne pici autó legyen.


Ami szóba jöhetne, és hajlok a választása felé, de nem tudom melyiket válasszam, azok a következők --->

Suzuki Swift 1.3 Sedan

Opel F Astra 1.7 dízel

Citroen Xsara


Írjatok tapasztalatok alapján más típust is, ami bele fér a fent említett keretbe.


Én pl az opeltól tartok az olajzabálásos betegsége miatt, ezért az elsődleges helyezést a Suzuki viszi egyenlőre.

Előre is köszönöm a normális válaszokat.



2019. ápr. 26. 15:16
1 2 3
 21/21 anonim ***** válasza:

Régi suzuki tökéletes erre. Astra dízeltől kíméld meg magad, nagyon sok a nyűg vele. Citroennel is sajnos van baj, bár ott nem annyira a motorikus gondok jönnek elő, hanem minden más.

Az, hogy kívülről elmegy egy dolog, de vásárláskor nézz be mélyes a motorháztető alá, ha a tűzfal környékén látsz rozsdát, akkor kuka az egész. A kerékívek mentén tuti, hogy lelsz rozsdára, főleg a hátsó részeken. Amit érdemes meglesni még az a kocsi alja. Mivel ezeken semmi védelem nem volt, így a kevesebbet futott gépek is gyorsan rozsdálnak, ha csak le nem fújták 2-3 réteggel alulról is. A szuzi is tudja enni az olajat, de ha jól van beállítva, akkor nem lesz vele gond. Kormány holtjátékra, és a fékekre figyelj a legjobban. Ha az első fék már csavarra kopta a tárcsát, akkor a hátsó dobfékek is le lehetnek strapálva.

Alkatrész roppant olcsó hozzá, mivel több ezer példány fekszik a bontókban belezésre várva. Megbízható helyen vegyed és nem lesz bajod, bár a 200 tényleg kevéske, még egy jó százast rakj hozzá bátran, vagy keress egy 80-100 ezerért hirdetett félroncsot és pofoztasd ki, bár abba könnyen bele lehet bukni.

Ami elgondolkodtató azok a régi vw-k, fiesták és focusok.

2019. máj. 12. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!