Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Manapság már nagyon kevés...

Manapság már nagyon kevés dízel motoros autót vesznek újonnan?

Figyelt kérdés

Úgy tudom hogy már a bmw se gyárt bizonyos dízel motorokat. Meg az emberek újonnan inkább benzinest vesznek. Egy új típusú benzines 170 lóerővel is elmegy már 6 literes fogyasztásokkal, szóval nem sok értelme már dízelt venni, csak ha valaki sokat autópályázik.

Már használtan se igazán éri meg megvenni? Azt mondják hogy 3 félét nem szabad megvenni most már. Öreget, automatát és dízelt. Automata váltó nem bírja ki a motor élettartamát.


2019. ápr. 1. 15:27
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
28%
Az emberek beszélnek össze-vissza.
2019. ápr. 1. 15:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
Az új autók között jelentősen csökkent a gázolajosok aránya, de nagyon kevésnek nem mondanám. (Az európai eladásokról beszélek.) Használtan lehet kedvező vétel egy dízelmotoros autó.
2019. ápr. 1. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:

" Egy új típusú benzines 170 lóerővel is elmegy már 6 literes fogyasztásokkal, szóval nem sok értelme már dízelt venni,"


Igen igazad van. Elmegy egy benzines is 6 literrel. Legyen az ahogy írtad 170 lovas. Tudod van a Volkswagennek 1.4 TSI motorja 178 lóval is. Nekem az 1.9 A PDTDIm 105 ló. Szerinted mennyire lesz tartós az az 1.4es motor pl ha kihajtják a belét is? Elvégre "csak" 500 köbcenti van köztük,meg "csak" 73 lóerő... Az ilyen motor 200 ezer maxx 300 ezer kmnél ha hajtják,már kuka. Persze van kivétel,de én így gondolom.Mondom ezt Volkswagenes ként... Jó ideig lesznek még dízel autók kaphatóak. Ez csak politika,amit a sok birkának beadják,akik megis eszik, a autógyártókra meg rákényszeríteni a retkes EU( nem,nem vagyok fideszes,sőt... De ami retek az retek. :))

2019. ápr. 1. 15:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:

Hát igen a tartósságra én is gondoltam már, de ilyen tfsi ket meg ilyesmiket nem vennék a Volkswagentől, nem igazán tudnak normális motorokat összerakni, motorjaik 70 százalékára azt mondják hogy nem szabad megvenni. De valami 1.4 boosterjet 140 lóval már lehet hogy jó választás.

Itt azért gondoljunk arra is, hogy egy sportmotor ami 1000 köbcentis szívó motor 180-200 lóval elmegy 150-200 ezret gond nélkül, és ráadásul az magas fordulatú motor, dupláját pörgi mint egy autó motorja.

2019. ápr. 1. 16:03
 5/12 anonim ***** válasza:
0%

Egy közlekedési szakember szerint a 3,2 milliós személyautó állományból 800ezer 20 évnél idősebb. Java része füstölős dízel, melyek okosba vizsgáznak, és rendíthetetlenül részt vesznek a forgalomban. Aki megteheti, az úgyis villanyautót fog venni, ami most van, azt lehasználja, oszt bontó.


Nem tiltja semmi a dízelt, de a trend igen erősen a villanyra hajaz.


Az automatáról annyit, hogy még soha nem romlott el váltó egyik autómban sem, pedig volt olyan is, amivel utánfutóztam, és építkeztem.

Ez az automata váltós huhogás egy nagy baromság. Öt év múlva már nem is készítenek kéziváltót, mert vagy villany, vagy automata benzines közül lehet választani.


Ha benézel a nagyobb parkolókban álldogáló jobb autókba, azok mind automaták. Ennyi hülye ember nem lehet.


szerintem.

2019. ápr. 1. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
0%
Kérdező... Azt hiszem ha a Volkswagen nem tudományos motort gyártani,nem tartana ott ahol. :) Rengeteg jó motorja van. 2 példa benzines 1.6 szívó... Dízel 1.9( meg az újabb is ami 2007es PDTDI...) Ezenfelül a benzinnél a 2.0 fsi,2.0tfsi sem egy ócska motor. A 2.0 PDTDI az már az. De az új CRTDIk már jók. Ez pedig hasra ütés szerűen nem 70% hanem kb 10. :) A japán kicsik sem tartosabbak megsúgom.... A szerelőm japán autókra szakosodott. Múltkor vittem olajcsere az enyém,és épp egy mazda 3asban cserélt porlasztót 200 ezer kmnél. Apám Honda Jazze 130 ezer kmnél csapágyak lett mind a 2 hátsó kerék. Darabja mivel csak szenzorral cserélhető 65 ezer tehát 130. Az enyémben 320 ezer van ,és a porlasztó már cserélve volt,de ennyi. Gyári turbó, kettős tömegű van még benne. Ezek valós dolgok szívesen bemutatom a szerelőm,faterom is bárkinek. :) Na ennyit a nagy Japán autókról...
2019. ápr. 1. 17:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:

"Tudod van a Volkswagennek 1.4 TSI motorja 178 lóval is... Szerinted mennyire lesz tartós az az 1.4es motor pl ha kihajtják a belét is? "


Ugyanannyira, mintha a többinek hajtják ki a belét. Mennyire tartósak a régi 2 literes 300-340 lovas turbóbenzinek? Lancer, Impreza, bal bla bla :D


Kérdező:

manapság is sok dízelt vesznek újonnan, csak a nyugati piacon az új antidízel hájp és a várható szabályozás miatt csökkent az eladásuk valamennyit. A magyar piacon szerintem semmi nem változott :D


" Azt mondják hogy 3 félét nem szabad megvenni most már. Öreget, automatát és dízelt. "


Hasonló hülyeséget én is ki tudok találni: szerintem zöldet nem szabad venni :D Na bumm.. :D

2019. ápr. 1. 18:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
9%

"Úgy tudom hogy már a bmw se gyárt bizonyos dízel motorokat."


Rosszul tudod. Természetesen gyárt dízelt.


"Meg az emberek újonnan inkább benzinest vesznek."


Ezt is rosszul tudod, 40% körül van a dízelek aránya az új autók között. Ami rengeteg autót jelent.


" Egy új típusú benzines 170 lóerővel is elmegy már 6 literes fogyasztásokkal"


Jó, ezen mostmár nagyon hangosan nevetek, de április 1-én nagyon jó tréfa ez az állítás :D

2019. ápr. 1. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:

ma 18:39


Igen... Szóval szerinted egy 1.4es 178 lóerős turbós benzines motort,nem visel meg jobban ugyan akkora terhelés,mint egy 2000es 178 lovas szívó motort. Nagyon ügyes vagy. :) Akkor szerinted egy 10 centi átmérőjű betonoszlopnak is akkor a teher birasa ugyanis akkora terhelés alatt ,mint egy 100cm átmérőjűnek. Jár a keksz! 👋👋👋👋👋 Inkább aludj...😂😂😂😂😂

Ja,és mert a Lancert,Imprezát ugye városi szaladgálós autónak használja 20ból 19 ember igaz? 😁😁😁😁😁 Egy imprezába nem megy 10szer kevesebb km,mint egy 320d BMWbe mondjuk...😁😁😁😁 Végem van...😂😂😂😂

2019. ápr. 1. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:

"Igen... Szóval szerinted egy 1.4es 178 lóerős turbós benzines motort,nem visel meg jobban ugyan akkora terhelés,mint egy 2000es 178 lovas szívó motort."


Nem, mivel nem ugyanabból az ugyanabból készül bele a bélés.


"Akkor szerinted egy 10 centi átmérőjű betonoszlopnak is akkor a teher birasa ugyanis akkora terhelés alatt ,mint egy 100cm átmérőjűnek. Jár a keksz! "


Még mindig nem ugyanabból készül a bélés. De ha kicsit logikusan próbálsz kondolkodni: egy sor4 170 lovas motornál ugyanannyi az egy hajtókarra jutó nyomaték, mint a sor4 turbóban - csak ugye utóbbiban ott az acéldugó meg a kovi hajtókar, míg a simában.. Ha a szívók hajtókarja, csapágyai kibírják akkor a turbósé nem fogja? Vagy szerinted a feltöltött motornál más az égési végnyomás? :)


"Ja,és mert a Lancert,Imprezát ugye városi szaladgálós autónak használja 20ból 19 ember igaz?"


A 180 lovas TSI-t szaladgálós autónak használják? Felétek Seat Ibiza Cupra,VW Polo GTi, Skoda Fabia RS a városi szaladgálós autó? Akkor öcsém te sem Magyarországon laksz az tuti :D


De akkor próbálj meg megint egy kicsit logikusan gondolkodni, városi szaladgálós autó ezekben az esetekben élete végéig részterhelésen van hajtva, az sem kizárt hogy egyszer sem forgatod le 5 év alatt 6200-ig igaz? Hát ha attól tönkremegy, hogy részterhelésen hajtod akkor mi lenne ha taposnád neki? Első gáznál széthullik? :D


Látom a szmájlik nagyon mennek, de feltöltött motort te is még csak fényképen láttál. Nem baj az, hogy látszólag fogalmad sincs a dolgokról, csak ne reklámozd.

2019. ápr. 1. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!