Leömlő csere nélkül is ér valamit a kipufogó rendszer tuningolása?
D.Brasco
Akkor menyibe kerülne az hogy legalább 120 lóerős legyen vagy több ?
Hiszek neked, Te vagy az, aki még sosem kérdezett a tuningról semmit. ;)
Akkor erre az egy kérdésre a válasz:
Ápold, szeresd, és használd sokáig a szeretett 27 éves Golfodat!
(de ne akard tuningolni)
"Hanem egy bmw vagy audi vagy akár opel röl akkor ott egyből 150 böl akkár 200ra is fel lehet vinni azt a bármilyen fajta 1.8as szivó benzines 75 lovas motort !!!"
Nem ott sem lehet - meg ott már 35 éve nincsenek ilyen gyenge motorok.
A te 75 lovas motorod -szerintem- még a központi injektoros 1.8, ugyanebből volt hengerenkénti injektoros 90 lovas.
Ha az összes elektronikát, szívósort, üzemanyagellátást átpakolod akkor neked is lesz 90 lovad. Nem tudom ez bontottan mennyi, de biztosan nem éri meg. Viszont erről a kutya nem mondja meg, hogy buherált.
Más (fél)legális módszer nincs.
Nem túl legálisan meg tudod azt csinálni, hogy keresel egy bontót és megnézed a blokkokat. Jó eséllyel a te blokkod azonos az 1.8 blokkal ( furat/löket az az, víztér, olajtér stb.. ). Ha egyezik akkor akkor kibontod a sajátodat és egy felújítással egybe kötve a te blokkodat átépíted 1.8T-re. Itt már 150 lóerőről indulsz és a határ csak a pénztárcádtól függ.
Ha rá lehet hebrákolni a 20 szelepes hengerfejet a blokkra és bemegy a főtengely is akkor átépíted a csába, 1.8T kipufogóval azt kész. Ha nagyon nagy mákod van és magadnak csinálod akkor megáll fél millába bontott anyagból. Ha mókolsz a turbón, csippelsz, ez az amaz akkor is 1 milla és 200-300+ lóerő megvan.
Ha nem megy rá a 20 szelepes hengerfej akkor rábsztál :D
Akkor még tudsz játszani a turbós hajtórudakkal, dugókkal, nagyobb szelepekkel meg valahogy feltákolsz egy turbót a leömlőre akkor ott is hozható a 250 lóerő, de itt a sok módosítás miatt már 7 jegyű a vége.
Önmagában ilyen leömlővel,kipufogóval meg a többivel felesleges bohóckodni. Ezektől ha szerencsés vagy akkor visszajön a gyári origi 75 lóból a megmaradt 72, erősebb nem lesz.
Nagyjából ezek miatt is írjuk mindig, hogy hagyd a csába és vegyél 1.8T-t vagy VR6-ot. A filléres megoldások egy szívó motornál nem segítenek, ha meg már szóba kerül a csiga akkor millióról indulunk.
Egy 92 körüli 1.8is BMW motor az alapból 140 lóerő, annál is igencsak zsebbe kell nyúlni, ha 200 lovat szeretnél mérni rajta.
John_McClane nevű felhasználó válasza:
Egy ilyen normális válaszra vártam ! Köszönöm! Megy a zöld kész !
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!