Aki szidja az olasz, francia autókat az saját tapasztalatból teszi?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kedvencem mikor megy itt az olasz szarozás......de ikyen rendkívül hiteles forrásra hivatkozva,hogy egyszer valaki látott olyat aki hallotta hogy valaki azt olvasta.........
És mindig a szemét/szar/megbízhatatlan elektronikánál kötünk ki.....milyen érdekes,a magneti marelli elektronikákat egy vagon német autóba is szereleik,ahol semmi gond nincs vele,meg ott megbízható,de az olaszban egy szar amivel mindog gond van!Biztos azok a hülye digók úgy csinálják hogy a jót eladják a németeknek a selejt szart meg beleteszik a sajátjukba......hát hogyne.......
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A 4-es nagy szerelő lehet, de tényleg.
Nyilván nem egy lefingott szart kell venni, mert akkor csak szívsz vele. Ahogy Brasco írja...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
4-es vagyok, látom sokaknál kivertem a biztosítékot, akik elfogultan imádják az autójukat.
Nem dolgozom szar autókkal, nem is Magyarországon élek. Pár éves autókkal dolgozom sok éve, ez alapján fogalmaztam meg a véleményem. Ha francia vagy Fiat, a hányinger rám jön.
Alaptalan lenne az "előítéletem"? (nem előítélet, sok-sok rossz tapasztalat.
Legutóbbi Fiaton fel kellett újíttatni a hengerfejet mert annyira kokszosak voltak a szelepek, hogy nem zártak és nem volt kompresszió. Elő fordul, persze. De ez az autó 4 éves volt 30 000km-rel.
Ha Fiattal vagyok kénytelen dolgozni, a minimum, hogy három helyen vérzek a végére, mert ezek a b_zik nem tudják, hogyan kell leélezni a karosszériát. Aki nem hiszi, kotorásszon kicsit a műszerfal alatt. Úgy fog kinézni a keze, mintha egy ideges macska szedte volna szét.
Ami alapvetően rossz a franciákon, az az anyaghasználat. Ugyanez mondható el a Fordról, hogy lássátok, hogy nem vagyok elfogult.
Az Audi 1.8 és 2.0 turbómotorjai is hulladékok ugyanúgy, mint a korai 1.2 tsi. Ha akarjátok hosszan folytathatom. Lényeg, hogy nem elfogultság, hanem az évek tapasztalata beszél belőlem. Ezért meg nem kérek elnézést, ha nem tetszik.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Olvasd el újra, amit írtam, mert gond lehet a szövegértéseddel.
Másrészt véleményt nyilvánítani mindenkinek joga van, jobb, ha ezen nem húzod fel magad ennyire, mert 40 évesen elvisz egy infarktus.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!