Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Aki szidja az olasz, francia...

Aki szidja az olasz, francia autókat az saját tapasztalatból teszi?

Figyelt kérdés
Feltűnt, hogy sokan nem szeretik ezen országok autóit, ezek vajon hallomáson alapuló vélemények, vagy egy rossz tapasztalat, vagy ilyen sok szakértő van itt?
2019. jan. 23. 18:42
1 2 3
 11/23 anonim ***** válasza:
36%
Baromság. A német autókkal sokkal megbocsájtóbbak illetve "feledékenyebbek" az emberek amikor azok hibáiról kéne valamit mondani. "Á, semmi, csak tankolok bele és kimegy a világból. Meg vissza is jön." Hápersze..
2019. jan. 24. 07:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/23 anonim ***** válasza:
27%
A német autók sem külömbek, ott csak a 98-2005-ig gyártott 1.9 (pd)tdi motorok hoztak nekik a hirnevet melyek kifutottak a vilagbol, az euronormak szigoritasaval mar azok is befuccsoltak ha jol tudom az 5 golftol. Amugy meg ha valakinek van penze es megvesz egy új autot akkor avval nem lesz gondja ill. a szervizköltsegeket megúsza, aki meg hasznaltan vesz az meg igy jart. Az elsőgenerációs 1.2 tsi mototokrol meg mar ne is beszelve.
2019. jan. 24. 08:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/23 A kérdező kommentje:
Látom van sokféle vélemény és remélhetőleg tapasztalatokon alapul. Nekünk egy 2005-ös 1.3 multijet Puntónk van, lassan 400.000 kilométerrel és komolyabb probléma nem volt vele. Valamint egy Dacia 15.dci motorral, 2013-as évjárat, 200.000 kilométerrel, a bajuszkapcsolót kellett gariban cserélni, valamint a turbócsövet. Ezen kívül semmi probléma. Hozzáteszem mindkettőt újan vettük. Használtan Ford Fiesta és Mondeo volt a családban, mindkettő TDCI, óriási bukták voltak, aztán jött egy Hyundai 1.5CRDI motorral, valamint egy Kia, 2.0 CRDI, mindkettő tökéletes motorikusan, váltó, klíma, elektronika is rendben. De nem azt mondom, hogy minden Ford pocsék, vagy minden Kia jó, hisz a használt autónál sokat számít az előélet, milyen gazdája volt neki, miért akar megszabadulni tőle, stb.
2019. jan. 24. 09:00
 14/23 D. Brasco ***** válasza:
51%

Kedvencem mikor megy itt az olasz szarozás......de ikyen rendkívül hiteles forrásra hivatkozva,hogy egyszer valaki látott olyat aki hallotta hogy valaki azt olvasta.........

És mindig a szemét/szar/megbízhatatlan elektronikánál kötünk ki.....milyen érdekes,a magneti marelli elektronikákat egy vagon német autóba is szereleik,ahol semmi gond nincs vele,meg ott megbízható,de az olaszban egy szar amivel mindog gond van!Biztos azok a hülye digók úgy csinálják hogy a jót eladják a németeknek a selejt szart meg beleteszik a sajátjukba......hát hogyne.......

2019. jan. 24. 09:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/23 anonim ***** válasza:
27%

A 4-es nagy szerelő lehet, de tényleg.

Nyilván nem egy lefingott szart kell venni, mert akkor csak szívsz vele. Ahogy Brasco írja...

2019. jan. 24. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/23 anonim ***** válasza:
#15 ismerősöm vasarolt egy echte uj 0 km-es alfat, a garancia lejarta utan 1 nappal romlott el ugyh. erről ennyit. tetszenek az alfak mert szep autokat gyart nem fikazom mert nincs milyen jogon, de vannak autok amiket ha csak rengeteg penzem lenne amit mar tenyleg nem tudok hova tenni akkor vennem meg
2019. jan. 24. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/23 anonim ***** válasza:
44%

4-es vagyok, látom sokaknál kivertem a biztosítékot, akik elfogultan imádják az autójukat.

Nem dolgozom szar autókkal, nem is Magyarországon élek. Pár éves autókkal dolgozom sok éve, ez alapján fogalmaztam meg a véleményem. Ha francia vagy Fiat, a hányinger rám jön.

Alaptalan lenne az "előítéletem"? (nem előítélet, sok-sok rossz tapasztalat.

Legutóbbi Fiaton fel kellett újíttatni a hengerfejet mert annyira kokszosak voltak a szelepek, hogy nem zártak és nem volt kompresszió. Elő fordul, persze. De ez az autó 4 éves volt 30 000km-rel.

Ha Fiattal vagyok kénytelen dolgozni, a minimum, hogy három helyen vérzek a végére, mert ezek a b_zik nem tudják, hogyan kell leélezni a karosszériát. Aki nem hiszi, kotorásszon kicsit a műszerfal alatt. Úgy fog kinézni a keze, mintha egy ideges macska szedte volna szét.

Ami alapvetően rossz a franciákon, az az anyaghasználat. Ugyanez mondható el a Fordról, hogy lássátok, hogy nem vagyok elfogult.

Az Audi 1.8 és 2.0 turbómotorjai is hulladékok ugyanúgy, mint a korai 1.2 tsi. Ha akarjátok hosszan folytathatom. Lényeg, hogy nem elfogultság, hanem az évek tapasztalata beszél belőlem. Ezért meg nem kérek elnézést, ha nem tetszik.

2019. jan. 24. 18:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/23 D. Brasco ***** válasza:
Akkor legközelebb okádd össze magad ha olaszhoz vagy franciához kell nyúlnod....belőled nem a tapasztalat beszél hanem annak teljes hiánya erősen megfűszerezve egy jó adag előitélettel!
2019. jan. 24. 22:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/23 anonim ***** válasza:

Olvasd el újra, amit írtam, mert gond lehet a szövegértéseddel.

Másrészt véleményt nyilvánítani mindenkinek joga van, jobb, ha ezen nem húzod fel magad ennyire, mert 40 évesen elvisz egy infarktus.

2019. jan. 25. 05:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/23 anonim ***** válasza:
Sajnos ott tartok, hogy európai iparcikket nem veszek. Eddig minddel megszívtam. Bosh, aeg, citroen, opel, stb. Kolléga tsi népautója 5 évesen motorcserés. Másik kolléga alfájának a motorját 25.000 kilométerrel megbontással javítani kellett. Ezekhez képest egy suzuki, lg klasszisokkal tartósabb, megbízhatóbb.
2019. jan. 25. 06:32
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!