A francia vagy az olasz autók a jobbak?
A ferrarit hagyjuk ki a játszmából:)
Lancia,fiat,alfa vs. Citroen,peugeot,renault
Autószerelő és kereskedő ismerőseim szerint francia és olasz autót sose szabad venni, mert csak szívni lehet velük.
A renault megane felszereltsége hiába nagyon jó de az elektronikus alkatrészei hulladék, ez igaz a többi francia autóra.
Például a szomszédom 2016 elején vett egy vadonatúj meganet azóta 2x kellett javítatti elektromos problémával, ebből egyszer menet közben ált le a kocsi valami szenzor hiba miatt.
Vezetni tényleg jó meg kényelmes, de megbízhatóság szempontjából hulladék.
Az olasz autókkal sok tapasztalatom nagyon nincsen de jót még nem sokat hallottam róla.
De érdekesség képpen, ha megnézed nem sok szerelőnek vagy akár kereskedőnek van olasz vagy francia gépjárműje.
Elsőnek igaza van: francia-olasz autókból meg lehet gazdagodni, már amit a szerelőként lehet keresni velük :)
3F kerülendő: Francia, Ford, Fiat .... ezzel szerintem mindent elárultam! Kényelmesebb a francia autó, de sok baj van velük és sokat kell szívni a szervizelésükön!
megint megjelenek a 3F-es hülyék. Kicsit utána kell kérdezgetni, ha már egy olasz, vagy francia kocsitok sem volt. Nekem jelenleg egy 99-es Bravam van. Elektromos oldalról tökéletes eddig, igaz, váltót, generátort, féltengely csuklót cseréltem már benne. Soha nem hagyott cserben! A baráti társaságban van 400.000 km felett futott HDI Peugeot, szintén gondok nélkül. A kacsaseggű Megane, az első 307-es Pug rosszhírűek voltak, főleg elektromos vonalon, ez igaz. Az 1.5 dCi motorok és a 2.2 dCI motorok a Delphi befecskendező rendszerrel nem voltak jók. A HDi motorok viszont jók, főleg a DPF nélküliek. Az olaszoknál a JTS motorok kerülendőek és a TS-nek is akadtak hibái, de nem veszélyesek. Az olaszoknál inkább a törődés hiánya okoz bajokat.
Az ügyes autószerelő jól keres. Bármit is javít. Vagy szerinted egy Honda szerviz éhen hal???
Előző voltam!
Ez egy általános szabály és ez valójában így is van, ami nem azt jelenti, hpogy nincsenek kivételek!
Csak egy dolgon gondolkozz el: ha újonnan kiadott megane 4.5millió Ft, az 3 év múlva miért csak 1.300.000 Ft-ot ér?
Ha egy autó 3-4 éves korára az akkori modell ár töredékét érti, akkor az mindent elárul! Vajon a 15éves Honda miért kerül baromi sokba a hazsnáltautó piacon???
Te meg azért hülyézel 3F-es kijelentőket, mert csak francia autód volt, soha nem volt dolgod német, de még japán autóval sem!
Itt nem a motorokról beszélünk (nekem is olasz motor van a dízel Astra H autómban), hanem elektronikus problémákat említettünk! B@.szhatod ha a motor menne, de elektronika egy flasch jel miatt leállítja az autód és onnan csak trélerrel tudod elvinni.
Ismerősöméknek több Renaultja is volt! 1. Thalia: elektromos problémák központi zárnál és ablakvezérlőnél, 2. Renault kacsseggű Megane: kártyát minden 3.ra fogadta csak el, 3. Megane: ECU motorvezérlő probléma ....stb.
A franciák és olaszok képtelenen normális elektrnikát gyártatni és beszerelni! Nem kell kártyakulcsé s kulcsnélküli indítás, automata csomagtérajtó lábelhúzásra ha nem képes az autó ÖNÁLLÓ autóként funkcionálni. Kevesebb néha több, ha kevesebb elektronika lenne bennük, akkor jobb lenne a márka, addig a NEM AJÁNLOTT kategóriák nyertese!
Most előrébb vagy a válaszokkal kérdező???
Hogy lehet ilyen bugyuta kérdést feltenni?
Ha tudnád , meg a sok műszaki analfabéta hogy az autó gyártás nem úgy működik már mint régen.
Akkor beszállitották a vasat, műanyagokat és a másik kapun meg kigurult az autó.
Most már vannak a nagy és kis beszállitók és csak szinte össze rakják az "olasz" , "francia" autót.
Nekem francia van de tele van japán, német és még kitudja hol gyártott alkatrészekkel.
Siemens, Denso, Bosch, Pierburg, Delhpi, stb .
Persze gondolom hogy téged kielégitett a válaszok többsége.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!