Miért van ez az alapjárati rezonancia?
1.9pdtdi passat alapjáraton rezeg,még a kasztnin és a kormányon is érezni jócskán.
Bal oldali motortartó bak cserélve lett, mert az gatya volt,de a baj nem múlt el:/
De a rezonálás is mintha azon az oldalon lenne erősebb, ahol az új bak van,a másik oldalon ahol még a régi van, annyira nem érezni.
Kis gázadásra elmúlik.
Mitől lehet ez?
Ha bugyog a fűtőradiátor, akkor levegős lett. Talán a vízvályú alatt találsz légtelenítőt. Ha szerencséd van kidolgozza a levegőt, h nem hagyja abban, meg kell keresni a légtelenítési lehetőséget.
Nyomatékra húztad a bölcsőt tartó csavart? Azt tudod, h elmozdul a bölcső a szereléskor, akkor a futóműbeállítás is megy vele együtt, ugye?
A kerékdőlést így lehet (el, vagy be) állítani. Ha nem feszül szereléskor egyik irányba sem, akkor a maradék három csavar pozícióba tartja, persze h rendesen le vannak húzva. Én ezért emelem egyszerre mndkét oldalt fel, h ilyet szerelek.
Még egy dolog. Ha a hidrocsapágy pozícionáló pöcke nem ül bele a konzolban levő süllyesztésbe, a bölcsőszilent kiálló része pedig nem ül bele motortartó konzol süllyesztékébe, akkor a félreillesztett éleken fog feltámadzkodni a bak, vagy a konzol, az meg nem csak hogy viszi a rezgéseket csillapítás helyett, hanem h visszaugrik menet közben a fészkébe, még a csavar is meglazulhat.
Kérdés: nyomatékra húztad a csavart? Bekented csavarrögzítővel?
Nyomaték kulcs nem ált rendelkezésemre, így csak a kézi erő maradt,meg a sacc.
Azt a két kiálló pöcköt néztem, meg a bak is abba a pozicióba került vissza ahogy az azelőtti volt.
Most mentem vele egy kört, annyira talán nem ráz,de maga a motor szerintem nem rázott ennyire régebben.
Tehát az megmaradt.
Lehet cserélem a váltó tartó bakokat is.
Szerintem motorikus baja lessz neki,az a gyanúm,, hogy azért ráz valamiért.
Majd összehasonlítom egy másik ilyen kocsival, van az útcába.
Vagy viszem hozzád:))
Mármint a motor rázást úgyértettem hogy pl mikor megvettem a kocsit, akkor nem rázott ennyire.
Nem úgy hogy most neki áltam és rosszabb mint volt.
Hoppá hoppá!!
Egy válaszod kimaradt az olvasásból!
Hogy nem lehet megcserélni őket??
Honnan tudhatom akkor hogy ha veszek egy újjat, az melyik oldalra való?
Kinézetre szerintem mind ugyanúgy néznek ki.
A hűtő kiszereléshez csak a lökhárítót kellet levennem, úgy kitudtam venni a hűtőt.
Azért is írtam hogy a középső bak nem mozdulhatott el, mert ahhoz nem nyúltam.
Nem mindegy melyik oldali, igen.
Cikkszám alapján nézd meg. Remélhetőleg rajta lesz az alkatrészen, vagy a dobozán. A google meg megmondja ez alapján melyik oldalra való az adott bak.
6fokozatú összkerekes.
Hogy milyen kell hozzá azt alvázszám alapján nézték ki nekem, remélem hogy akkor olyat is adtak amilyen kell.
A cikket már olvastam,gondoltam a kettős tömegűre is, de azt elvetettem, mert nem produkálja azokat a hangokat ami a kimulását jelzi.
Ahhoz túl szépen indul, és áll le az autó.
Akkor langsamm spazieren, h összkerekes is!
Ha nem jó váltótartót veszel bele, akkor az is úgy le fog szopat i, mint annak a rendje! A kardán miatt nem mindegy milyen bakot teszel bele. Szerintem színkódos lesz a váltótartó bak!
A hidrocsapágy nem felcserélhető a balos a jobbossal, ez biztos! Hiába néz ki egyformán.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!