Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért van ez az alapjárati...

Miért van ez az alapjárati rezonancia?

Figyelt kérdés

1.9pdtdi passat alapjáraton rezeg,még a kasztnin és a kormányon is érezni jócskán.

Bal oldali motortartó bak cserélve lett, mert az gatya volt,de a baj nem múlt el:/

De a rezonálás is mintha azon az oldalon lenne erősebb, ahol az új bak van,a másik oldalon ahol még a régi van, annyira nem érezni.

Kis gázadásra elmúlik.

Mitől lehet ez?


2018. dec. 23. 18:39
1 2 3 4 5
 11/47 A kérdező kommentje:

Az anyósülés felöli meg nincs is kirepedve, csak a kosz volt belerakódva, a tetejéhez, meg kiszáradva és az volt berepedve.

Megszívatott...

Úgyhogy szerintem nem is próbálom a másikkal, megy ez vissza.

2018. dec. 24. 11:27
 12/47 A kérdező kommentje:

Vagy te mit javasolsz?

Mert ha nincs rajta szemmel látható változás repedés vagy ilyesmi, akkor annyival nem különbözhet az újtól, puhaságban pl hogy azért rezegjen a motor szerintem.


Mármint a régi bakra gondolok amit most kivettem.

2018. dec. 24. 11:37
 13/47 anonim ***** válasza:

Egy pillanat, hej!

Az egyik oldali nem cserélhető fel a másik oldalival, hiába néznek ki egyformán!

Az egyik húzó, a másik oldali nyomó igénybevételre van tervezve a motorról a bakokra ható forgató nyomaték miatt. Ha balosat teszel jobbra, vagy jobbossz balra, megszivatod magad.

A hűtők kiszedéséhez h a zárhidat bontottad, esetleg kihúztad szervizpozícióba, már a nyomatéktámaszod beállítása aem biztos, h jó lesz visszaszereléskor!

2018. dec. 24. 11:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/47 anonim ***** válasza:

A gumi kikeményedik az évek alatt, a bakban levő olaj elszökhet, a rajta levő elektromágnes szakadhat.

Ha repedezett a gumiszilentje. Az már sosem lesz olyan, mint az új.

De a felcseréléssel semmi jóra nem fogsz jutni.

A gyári bakok a legjobbak, de a lemförder sem rossz. Gyári beszállító.

2018. dec. 24. 12:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/47 anonim ***** válasza:

A nyomatéktámaszt kell e cserélni? A gumibucit, h szétmegy, akkor természetesen kell.

Úgy kell beállítani, h a bak tartójának a három csavarját meglazítod, majd hagyod, h a saját súllyánál fogva leereszkedjen. Így elvileg függőlegesen középre kerül az ülékbe, vagy allulról felkekszik.

A konzolon, ami a motortartó bakot tartja, nincs egy illesztőfurat, ami a kasztnin egy másik furattal szembe néz? Mert oda egy hasonló méretű illesztőstiftet kell illeszteni a csavarok lehúzása előtt, (pl egy cső, vagy megfelelő átmérőre esztergált seprünyél is jó lehet).

Ha jól tévedek erre a konzolra van rögzítve két- két csavarral a stabilizátor rúd is. És a bölcsőt azok a csavarok fogják, amik a motortartó bakot tartó konzolt is. Egy- egy db- csavar ezek közül...

2018. dec. 24. 13:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/47 A kérdező kommentje:

Igen, már most leszedtem a régit, a febit akarom visszatenni, de a 3 csavar közül amelyik a bölcsőt is fogja, ferdén akar visszakapni.

Felgyújtom mostmár....


Azt még esetleg tudod hogy mivel a hűtőket lekellet vennem,így hűtő folyadékot is raknom kellett bele,, hogy lelégteleníti magát, vagy kell légteleníteni valahol?

Mert légtelenítő csapokat nem találtam.

2018. dec. 24. 13:44
 17/47 A kérdező kommentje:
Van igen illesztő furat,a krova fix hajtószárát raktam bele, azzal állítottam mikor lehúztam "volna" ha nem szopatna ez a s.ar.
2018. dec. 24. 13:47
 18/47 anonim ***** válasza:

Az a csavar nyúlós csavar ám. Azt elég böszmén kell lehúzni.

De nem szabad túlhúzni.

Légtelenítés... a tieden nem tudom megmondani biztosra, nézd meg nincs- e légtelítőcsavar a hűtő tetején valamelyik sarokban. Általában műanyag csavar szokott lenni a konszern kocsikon.

Tekerd fel a hőfokszabályzót maxra, töltsd kicsit max fölé a tartályt, miután beindítottad, emelt alapjáraton járatva csökkenie kell a szintnek, ahogy a termosztát kinyílik, a levegőt ki kell dolgozza. Nyilván ha van légtelenítő csavar, a motor beindítása után tekerj ki rajta pár menetet még a víz nem kezd el kisprickolni. A kiengyenlítőtartály kupakot tedd rá mindenképp, mikor melegíted.

A csavar végét nézd meg nem e sérült a menet, ha a menetkezdet sérült, picit reszeld meg, oszt jól van. A kasztni menetét el ne rontsd, mert a szívás lenne. Menetkezdetet lehet ott is javítani, de el kéne kerülni. Ha az szétmegy, heli- coiloal lehet javítani, csak kérdés honnan tudsz veszerezni olyat karácsonykor.

2018. dec. 24. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/47 anonim ***** válasza:
*beszerezni
2018. dec. 24. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/47 A kérdező kommentje:

Nincs légtelenítő a hűtőn,onnantól hogy berakom a helyére a hűtőt, meg felrakom a kocsi elejét vissza, a hűtőhöz hozzáférni nem lehet.

Csak a bemenő, és kimenő csőhöz.

Így a hűtőn biztos nem lehet légteleníteni.

Bugyogást lehet hallani a fűtő radiátorban.


A csavar menete nem volt sérült, a ksztniban lévő volt rossz szerintem.

Visszament,de nagyon furán.

Szerintem kapott...

2018. dec. 24. 15:15
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!