Miért nem gyártanak manapság szívódìzel motorral autót?
"Hogy miért szenvedjek vele? Mert jobb a sebességgel szenvedni valakinek, mint a szervizbe szenvedni TDCI-vel."
Azért abban szerintem megegyezhetünk,hogy ha neked vagy az átlag magyarnak olyan anyagi lehetőségei lennének, mint a nyugat-európaiaknak és mi is 4 évente vennék a 0km-es kocsit akkor valószínűleg a te agyad sem a Saxon és a szívódízelen pörögne. :)
Golf4 SDI?
"Azért abban szerintem megegyezhetünk,hogy ha neked vagy az átlag magyarnak olyan anyagi lehetőségei lennének, mint a nyugat-európaiaknak és mi is 4 évente vennék a 0km-es kocsit akkor valószínűleg a te agyad sem a Saxon és a szívódízelen pörögne."
Ha mondjuk havi nettó 5-600 ezres fizetésem lenne, ami már jónak mondható magyar viszonylatban, és ennyiből hamar összejönne egy új autó, akkor is a legkevesebb hibalehetőségűt keresném. Valami japán szívóbenzinest, mondjuk Toyota-t, vagy Mazda-t. Eszembe sem jutna bonyolult technikát venni, mert bármennyi pénzem is legyen, költhetem értelmesebb dolgokra is, mint gyakori szervizekre.
Egyébként nekem a Saxo, és Peugeot 106 kifejezetten tetszik. Az az igazi 90-es évek feeling. Tipikusan magyar utakra való autó, amit nem sajnálsz, ha belehajtasz a tíz centi mély kátyúba és koppan egyet. Nem hiába mondják, hogy a kilencvenes évek volt az autógyártás fénykora. Ezek az autók jó párszor megkerülték a Földet, sajna mára nehéz jó példányokat találni közülük, azokat is aranyáron mérik, de nem véletlen. Ilyen volt még a C4-es A6-os Audi is. Igaz abból sok benzines volt és a dízelesek turbósok voltak, de az is tipikusan egy olyan autó volt, ahol egymilliót simán bírt a motor, és ha automata váltós volt, az sem ment tönkre benne.
Nekem is 1,4 millió km van az öreg merciben és motorikusan kiváló :)
Nem egy erőgép az tény de azért tud menni ha az ember pörgeti neki, de nem szoktam.
Pöccre indul télen -30 fokban is, fogyasztás 5,5 liter.
Az adagolója már nem a sajátja mert egy 124-esé van rajta de ugyan az a 2,5 diesel van egy 124-esben és egy 201-esben is.
Én inkább vezetek egy kicsit lassabban gyorsuló autót de legyen megbízható és ha elromlik motorikusan (ami kb. 4 évente történik meg TALÁN) akkor megúszom fillérekből.
Míg egy mai modern autó lehet, hogy jól gyorsul (bár nem tudom mi értelme mert az öreg mercimmel is szépen lehet előzni) és a fogyasztásuk is jók de ha valami elromlik akkor az zsebbenyúlós dolog.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!