Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Sokan miért nem szeretik a...

Sokan miért nem szeretik a turbós autókat?

Figyelt kérdés

Nálunk a cégnél a kulcsos autók Golf Variantok.Ha valaki megy kiküldetésre Németországba, akkor kap ilyet.

A többségük dízel, de van 1.5 TSI is köztük, 150 lóerőt tud.


A múltkor elkértem hétvégére,egyáltalán nem mondanám rossznak.

Amikor mész vele és bizonyos fordulatszám felett bekapcsol a turbó akkor elég nagyon tol rajta és szinte ülésbe nyom.


Én kifejezetten élveztem vele a közlekedést, 1.6 szívóbenzines Octaviám van, össze sem lehet hasonlítani a két autót vezetési "élményét".Az Octinak hiába nyomod, lomha jószág, nem tol ott semmi.

Ellenben azaz 1.5 nagyon szépen húzta (mint kés a vajon) azt a nem kicsi Golf kombi bódét.


2018. júl. 27. 21:39
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
41%
A magasabb szervízköltségek és a gyakoribb meghibásodások miatt.
2018. júl. 27. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 A kérdező kommentje:

1#


A bivaly teljesítmény és,hogy nem eszik mellette sokat, kompromisszumokkal jár.


A turbódízel is hasonló.Hasonlóan jó őket vezetni, csak kevésbé szép a hangjuk.

Viszont ott is magasabbak a szervizköltségek.Cserébe keveset fogyaszt, távolsági közlekedésekre a legjobb.

2018. júl. 27. 21:45
 3/19 anonim ***** válasza:
51%
Kinek mit jelent autózni, nekem elég a szívóbenzin, egyszerű közlekedésre elég, autópályára nem járok. Ha élményre vágyok ráülök a gsxr-re.
2018. júl. 27. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 anonim ***** válasza:
34%

Ez így van.


De aki nem vágyik bivaly teljesítményre, csak nyugisan el akar jutni A-ból B-be, annak csak hátrányt jelent a turbó.

2018. júl. 27. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 anonim ***** válasza:
59%
Átlagos használatnál a vezető kb 3000-ig pörgeti a motort. 3000-es fordulaton a szívó Octavia kiad magából 40 lóerőt, a turbós Golf pedig 60-at.
2018. júl. 27. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 anonim ***** válasza:
42%
A 25-30 évvel ezelőtti legendák miatt, hogy egy turbós autó sokba kerül...
2018. júl. 27. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 anonim ***** válasza:
32%

"A bivaly teljesítmény és,hogy nem eszik mellette sokat"


De, ha meg van hajtva fog az enni sokat, a fizikát nem lehet átverni, csak levegőből nem lesz teljesítmény. A turbo csak több levegőt tud betolni, de ahhoz üzemanyag is több kell.

2018. júl. 27. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/19 dirtboy ***** válasza:
26%

/Átlagos használatnál a vezető kb 3000-ig pörgeti a motort. 3000-es fordulaton a szívó Octavia kiad magából 40 lóerőt, a turbós Golf pedig 60-at/


vagy inkább 77Kw azaz 104-105 lóerőt.

[link]


illetve amiben nagyon eltérnek a nyomaték.

a turbó benzinnek kétszer akkor a nyomatéka van majdnem mint a szívóbenziné valamint hamar már 1500-as fordulat körül eléri és tartja egészen 4000-4200ig.

2018. júl. 27. 22:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 anonim ***** válasza:
38%
Az esetek 95%-ban azok dicsőitik a szívó motorokat, akiknek még nem volt huzamosabb ideig egy jó turbós autójuk.
2018. júl. 27. 23:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 anonim ***** válasza:
47%

a szívót meg azok szidják, akik 120-as skodában tanultak vezetni, és azóta nem fejlődtek tovább :))

egy modern szívómotort pörgetni kell, akár a régi japánokat. 2000 alatt csak araszolás van, az élet 3000 felett kezdődik, és egyébként 3000 fordulat környékén fogyasztanak legjobban országúton is

2018. júl. 28. 06:18
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!