Opel Insigina 9 éves. Rendszeresen karbantartott, szervizelt. Autópályán 130 km/h-nál egyszercsak lelassult max 70-re, kiírta hogy haladéktalanul vigye szervízbe. Kevés víz után újraindult?
Figyelt kérdés
Szerelőt hívtam az előbb (250 km-re van a saját szerelő) azt mondja nem a víztől indult újra hanem a motor újraindítástol. Ötlet esetleg?2018. júl. 13. 15:40
21/35 A kérdező kommentje:
Sziasztok! Sajnos tegnap újra kezdődött 😢 szerencsére városon belül lassult be, de Sopron elég dombos , így többször padlógázzal alig bírt emelkedőn menni. Most szerelonel van. Délután referálok Nektek.
2018. júl. 25. 09:31
23/35 A kérdező kommentje:
Agybajt kapok mert napokig állt náluk.
2018. júl. 25. 12:35
24/35 A kérdező kommentje:
Hàt gyerekek. Nem tudjàk mi lehet a probléma, jelen pillanatban is keresik. 3 alkatrészt rendeltek és ezt egyenként kipróbálják, az egyik a turbónyomas szelep szabályozó , a másik kettőt nem tudom, talán részecske szűrő ... mindegy ez gáz mert nekem jövő héten kell újra autópályára minimum 2x.
2018. júl. 25. 15:13
25/35 anonim válasza:
Ez az ami nagyon kiakasztó,hogy vagy ez a baj vagy az,vagy jobb lesz attól vagy nem aztán csak telik az idő és semmi nem történik
26/35 anonim válasza:
Fura, hogy elég komoly hibajelenség van ezek szerint és semmi rá utakó hibakód nincs... Volt nekem is korabeli Opelem, nem írom, hogy soha semmi gond nem volt vele. De a hibára utaló hibakódot kiolvasva mindig megvolt a hiba forrása. A szervizben is gyorsan, általában lakatrész rendeléssel együtt pár nap alatt kijavították a hibát.
27/35 A kérdező kommentje:
Készen van az autóm. Részecskeszűrő tisztítására volt szükség. Remelem , hogy már csak azzal fogok bejelentkezni egy év múlva, hogy lecseréltem egy Octaviara. 😊
2018. júl. 26. 16:21
28/35 anonim válasza:
Hát te tudod... Nekem pont a Skodák nem igazán jönnek be. Túl sterilek, semmi izgalom nincs a kinézetükben, se kívül, se belül. Ha már választani kéne a kettő közül, inkább az új generációs Insigniát választanám. De ez abszulút szubjektív vélemény, nem akarlak befolyásolni.
Azt viszont tudnod kell, hogy a DPF megléte nem márkafüggő és nem is Opel találmány. Legyen bármilyen márkajelzés is a következő kocsid orrán, ha realtív rövid távokon jársz, alacsony fordulatszámon, ami miatt nem tudja a háttérben szépen automatikusan lefuttatni a regenerációkat, ugyan így fogsz járni.
29/35 anonim válasza:
Nekünk is nagyon tetszett az Insignia, de aztán mégiscsak Golf lett belőle. Mert akárhogy is nézzük, az Insignia nem a legjobban sikerült autó. Azonban a DPF-t nem szabad az Opel számlájára írni, ez bármelyik DPF-s dízelmotorral előfordul.
30/35 A kérdező kommentje:
Teljesen egyetértek veletek. Annyit tennék még hozzá, hogy valóban az Octavia egy unalmas autó. Semmi izgalmas vonalvezetés , semmi “dög” külső. Az INSIGNIA ár-értek arányban egy tetszetős szép autó, de sajnos tényleg nem egy jól sikerült autó ezt leszámítva. A Skoda egy jó autó, a Skoda gyár 1920 óta egy jelentős vállalkozás, de szerintem átnyúlik a 19. századra az alakulás. Megtanultak autót , megfizethető autót csinálni. Nem bánom én, ha unalmas steril, de ne hagyjon cserben az M1-en. És máshol sem. Nyilván ötlet szinten van a fejemben az Octavia , de erősen gondolkodom.
2018. júl. 26. 23:10
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!