Tartósan "magas" (autópályás használat) fordulatszámon járó benzin motornál természetes hogy némi olaj van a gyújtógyertya menetén?
"Beköszöntött" a nyár, így a 3 évszakos autómat szeretném letenni, ilyenkor persze ellenőrzök rajta mindent ,rozsda, gyertya ,olaj,stb és a gyertyánál azt tapasztaltam mind a 4-nél hogy maga az elektróda még elfogadható, de a meneten látható némi olaj, érdekes módon az olajcserék alkalmával nem tapasztalom azt hogy kevesebb lenne benne az olaj. A kipufogógáz sem kékes, sőt alapjáraton "láthatatlan" .A hűtővíz is csak annyi fogy ami a hőtágulás, összeszűkülés miatt lehet ,a kiegyenlítőn néhány mm-et megy lejjebb a szint és lejebb ,hideg motornál, mint üzem melegnél. (üzem melegen állítottam be a hűtővíz szintet még tavaly nyár előtt.).
Kellene aggódnom ezek miatt a gyertyák miatt? Vagy betudható annak hogy tartósan 80-100km-en keresztül 4-4,5-5e fordulaton jár a motor autópályán (gk végsebesség közelében)?
Suzuki Alto 1.1 a jármű"
75e km van benne,
a gyertyákban kb 13e km.
mind a 3 fénykép az 1. hengerben lévő gyertyáról készült, de a többi 3 gyertya is pont ilyen.
Gyertya típusa: NGK DCPR7E (gyári ajánlás)
3asban mész autópályán????
Vagy hogy magas?
3000 az nem magas.
És nem, SOSE lehetne olajos a gyertya
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!