Miért szidják annyian a Citroent?
Nehezen lehet szerelni, az alkatrészekhez nem lehet jól hozzáférni. Emiatt esetenként a fél autót le kell bontani egy alkatrész cseréjéhez.
Ez neked azért rossz, mert a szerelő több munkadíjat fog felszámolni.
#3-as.
ÉÉÉs meg is érkezett az első sz*rfrancia! :D
Viccet félretéve:
Azért, mert a 2000-es évek elején a franciák nem voltak csúcson autógyártásban, ugyanakkor nagyon sokat fejlődtek. Citroenéknél a 2010 utáni modellek megbízhatóbbak társaiknál. Ekkortájt cseréltek elvileg, és most már német elektronika van bennük.
Viszont több helyről hallom vissza, hogy a 2010 utáni citroenekkel kevesebb probléma van.
Amúgy meg olyan hogy rossz autó nincs, csak olyan ami több törődést igényel. Gazda között is van különbség mint tudjuk.
Citroenek picit több törődést igényelnek mint társaik, de ez van + aki egyterűkben nagyon ott vannak
(Dizájnról ne vitatkozzunk), de nekem bejönnek a citroenek. Pláne az új c4, és c3 aircross.
Nem utolsó sorban pedig - hogy példát adjak - valakinél a francia döglik be, valakinek a skoda. MI utóbbiakba tartozunk. Valahányszor cégautóként skoda volt, több baj volt vele mint a citroennel.
ette az olajat, kilyukadt a hűtőrendszer, évente cserélték alatta a felfüggesztést (nem járt terepen sosem), mert recsegett, nyikorgott szorult, biztosítékosdoboz megadta magát, fagyott a fedeélzeti elektronika, és -6 fokban alig akart indulni, -10 alatt elfelejthetted. (újkorától kezdve ilyen volt).
Citroen ezzel ellentétben -20 fokban is pöccre indult (hdi).
Szóval mint látod, változó. Mi vigyázunk rá, és nincs vele gond. Nagy, és kényelmes. Nálunk a francia bírja, a skoda nem. :/ (Ne mondja már nekem azt senki, hogy 15.000 km után csipog az olajoskanna és rá kell tölteni 1 liter olajat és hogy ez normális...)
Kinek mi. Azért nem szeretik, mert akiknek volt, azok közül sokan szívtak vele, és elterjedt a sz*rfrancia pletyka.
Utána jönnek, akik emiatt már elvből nem veszik meg a citroent, és most kezdik lassan megtörni a jeget, és lassan, de nagyon lassan kezdenek rájönni az emberek, hogy ez a citroen már nem az a citroen. Legalábbis én itt Szabolcsban egyre több új (P rendszámos) citroent látok. :D
Utolsó gondolat: Ha kényelemre és dizájnra vágysz vegyél franciát nyugodtan. Abban profik.
Toyotákat is zsákszámra vontak vissza légzsák-botrány miatt.
Most meg olvasom: dízelbotrányny: 60.000 Porschet hívnak vissza
Henry Ford szerint:a jó autó az új autó
6-os
igen,fontos a design
Design? :D
Ha az fontos akkor 90es évekbeli japán vagy régi amerikai :D
Amúgy a mi 2006os Berlingonknak sincs baja, pöccre indul mindig (1.6 Hdi) de a környezetünkben az összes Citroennel baj van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!