Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mitől mennek annyira ezek a...

Mitől mennek annyira ezek a dízel Audik, Golfok, Seatok?

Figyelt kérdés

Haver Vti Hondája nagyon megy (160 lóerős), mégis elmarad, akárhányszor egy ilyennel összeakad.

Pedig nem mai darabok, némelyik van vagy 20 éves. Az egyik még egy turbós Calibrát is folyamatosan ver.

Nagyon durva!


2010. jún. 13. 20:52
1 2 3 4 5
 31/46 A kérdező kommentje:

Miért kerül annyiba egy laposhetes vagy egy 140-es V12, mint egy Golf 3 TDI? Hm? Okoska..

Mert horror a szervize, sokat fogyaszt és egyre megbízhatatlanabb, ezért a piac beárazta arra a szintre, ahová való. Presztízse sincs már, max. vidéki xarjankók próbálnak ilyenekkel villantani, tankolnak 2-3 ezerért, h pár falukörre tudjanak erőlködni..

Húzd le magad, okoska..

2013. okt. 6. 13:46
 32/46 anonim ***** válasza:

A nagy köbcentis motor miatt kerülnek ennyibe. Az igaz, hogy drága az alkatrész, de megbízhatóak! (jó helyen kell venni ;) ) G3-ról meg annyit, hogy minden csapból ez folyik, soha nem volt presztízse, és olykor jobban rohad mint egy 40 éves(!!) Lada :D Játszhatunk pin-pongot, de kérdem én: megéri?

Egy kérdés: bántott téged valaha is egy Hondás, vagy csak azért utálod a Hondát, mert más is utálja?

2013. okt. 6. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/46 A kérdező kommentje:

Nem csak a nagy lökettérfogat miatt kerül újként olyan sokba, hanem azért, mert tele van technikai újításokkal minden zászlósmodell. Emellett magát a márkanevet és presztízst is meg kell fizetni egy 7-es BMW-nél, S Mercedesnél, A8-nál. Viszont idővel rohamosan csökken az ára, mert ebben a kategóriában nagy presztízsveszteség a kor és az újabb modell kijövetele. A csúcsmodellek motorterében termelődő óriási hő felemészti a kábelezést, ebből adódnak a sokasodó elektromos hibák, melyek javítása szintén horror. Tudom, mert rokoni körben volt egy 600-as bálna. 700-ért vették, 1.5 év alatt rávertek több mint 1 milliót, aztán belefáradtak és lecserélték egy Octavia kombira. 500-ért számították be..

Golfnak sosem volt a szó klasszikus értemében vett presztízse, így nincs mi vesszen, viszont a korrózióvédelmen kívül igen jól sikerült autó, keveset fogyaszt, de csak TDI, esetleg SDI kellene, ill. kellett belőle.

Kettő fő Hondás cimbim is van, messze nem utálom a Hondákat, sem a Hondásokat, ezt a részt nem értem.

A tuning TDI-k viszont a szívem csücske, nyilván, ha tele lennék, én sem 1.9 TDI-ket vennék, hanem pl. SL 65 AMG-t.

Sokan nem vágják, mekkora tartalék van egy ilyen TDI motorban, én sem gondoltam volna egy időben. A füstölésnek nem vagyok a híve, de a füsthatárt megtalálva durva erőket lehet előhozni, tartósan. Tapasztalat.

2013. okt. 6. 19:43
 34/46 anonim ***** válasza:

Hmm tudsz normálisan is válaszolni, ez dicséretes.

Viszont azt nem értem, hogy ha tapasztalatból tudod, hogy mennyi erő lakozik egy TDI-ben, akkor miért kérdezel ilyeneket, mint ami a kérdésedben is van?

Mind egy, a lényeg, hogy ne füstölj orrba szájba. :)

2013. okt. 6. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/46 anonim ***** válasza:

[link]


meglehet nézni, hogy annyira mégsem jók azok a VW-k

2014. febr. 13. 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/46 anonim ***** válasza:

és mindennek van előnye,hátránya, dízelnek előnye az alacsony fogyasztás,hátránya a hangja meg a füstölése,illetve a drágább alkatrészek.

Benzinnek az előnye a szép hang, olcsóbb alkatrészek, hátránya a nagyobb fogyasztás...

2014. febr. 13. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/46 anonim ***** válasza:
Annyit fűznék hozzá, hogy úgy veszem észre a kérdező provokációból írta a kérdését, mivel utána el is mondja ,hogy mennyire otthon van a szakmában....
2014. febr. 13. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 38/46 anonim ***** válasza:

Nem bunkózásból, de itt az én benzines tapasztalatom:

BMW E30 325i.

Alap 170 LE. Ez is szépen húz, igaz benyeli a 10 litert is, de az öröm, hogy a kanyart szabályosan bevenni nem lehet vele, az felbecsülhettlen.

Pár évig így használtam. Utánna jött a tubózás. 270re szöktek a lovak.

Nem szoktam versenyezgetni, én hegyekbe járok csapatni :)

De azért van egy pár gépezet amit levertem.

Példa:

Agyon húzott kormoló TDi Golf 3, malac Passat, Golf1

De van olyan, hogy én vesztek.

Nem értem mire ez a nagy háború.

Egy szívót turbóshoz hasonlítani, olyan mint Paksot Hirosimához.

Két külön dolog.

Bírom a Szmókékat mert elég viccesek is tudnak lenni, de nem lehetne megoldani inkább, hogy egymással rácsingoljanak a vwsek?

Hondásokat meg hagyni a rákba had higgyék, hogy menő a homasita :)

100 szónak is egy a vége. Benzinessel is lehet azért alkotni. A tdi tuning most jött be a divatba. Jól elvan mindenki, csak szűk lett a látasotok veseknek.


Amúgy meg egy Golf 3 azért kerül annyiba mint egy hasonló korú merci, mert divatautó lett, minden suhanc azt veszi és ezért felment az ára.

2014. febr. 13. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 39/46 anonim válasza:
0%

"A tuning TDI-k viszont a szívem csücske, nyilván, ha tele lennék, én sem 1.9 TDI-ket vennék, hanem pl. SL 65 AMG-t."


Itt ki is mondtad a frankót, hogy egy csóringer hülyegyerek vagy... Meg nem is értem, hogyan akarsz egy 7es BMW-t vagy egy W140 bálna mercit összerakni egy kis golffal... Hát te kajak hülye vagy ember. Most idejöttél rajoskodni a szaroddal, hát nagyon szép gyerek lehetsz!

/előző hozzászólónak igaza van, most minden hülyegyerek golfot tuningol mert az a menő... de én inkább hátradőlök a benzines nagy 2.5es 180lovas kocsimba és röhögök az ilyeneken, főleg mikor a kis golf 40el belerongyol valamibe és a fél autó eltünik. ennyit erről.../

2014. febr. 18. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 40/46 A kérdező kommentje:
Nyomd el magad, arc, lejárt a téma.. Dőlj csak hátra és vedd be.. :-D
2014. febr. 21. 22:56
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!