Meddig lehet egy motort tuningolni hogy ne károsodjon?





"Egy turbos motorhoz nem okvetlen kell intercooler,"
Valóban nem, csak sokkal rosszabb a hatásfoka és a legkisebb tétel a történetben valamint ezt a legnagyobb hülyeség kihagyni.
"kisnyomású turbot kell rátenni, igaz, hogy csak olyan 30-40%-ot nyersz vele,"
Kis nyomású nagy kompresszorátmérőjű turbóknak kb ugyanakkora a töltése, mint a nagy nyomású kis kompresszorú feltöltőké. Ha csak a nyomástól függene ez... :D
"de azt elbírja a motor, vagyis nem kell új hajtókar, meg dugó és társai."
Elbírja a motor? Ez biztos? A 40%-kal magasabb kompressziós végnyomást el fogja bírni a dugattyútető? A csapágyak? A hajtórúd? Na és az üzemanyag? Nem fog bekopogni? Mert ha igen akkor az visz mindent a blokkban :D
Nem véletlenül más a feltöltött motorok belseje, mint a szívóké és ami talán a legfontosabb: teljesen más a sűrítési arányuk :D
Más egyéb tuti tipped van? :)










Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!