Azzal erdemes kezdeni higy eladod es veszel egy erősebbet!2.5-től fölfele V6 van benne akar 220lo teljesitmennyel
2018. febr. 14. 15:11
Hasznos számodra ez a válasz?
2/13 anonim válasza:
Százkilenszázkétszáztíz lóerőset kell venni.
2018. febr. 14. 15:23
Hasznos számodra ez a válasz?
3/13 anonim válasza:
Ha van olyan 300-400 ezer forintod, akkor tudnak rá turbot tenni és ehhez átírni az egészet. De kényes dolog és nem mindegy hova viszed.
2018. febr. 14. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
4/13 anonim válasza:
Ha alapjáratba hajtod semmi baja nem lesz, csak arra figyelj nehogy ék legyen alatta.
2018. febr. 14. 16:09
Hasznos számodra ez a válasz?
5/13 anonim válasza:
3: Hol csinálnak ennyiért turbósítást szakszerűen? Már be is jelentkeznék. Ennyiből az alkatrész sem jön ki sajnos. Meg hát nem szabad arról sem megfeledkezni, hogy az eredeti teljesítményre méretezték a hajtást és a fékeket is.
Egy 2.0 szívó motor tuningjának semmi értelme, főleg nem ebben a kategóriában, ahol a tuning az autó értékének többszöröse lenne. El kell adni, és összeszedni a pénzt egy olyan autóra, aminek megfelelő a teljesítménye.
2018. febr. 14. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
6/13 anonim válasza:
Vegyél MV6-ot 3.0 V6 az azért haladós.
2018. febr. 14. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
7/13 anonim válasza:
Gugli a barátod, nézz utána. Ne abba gondolkodj, hogy 250-ért veszel új turbot, hanem 100-ért felújítottat stb stb.
2018. febr. 14. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
8/13 anonim válasza:
Intercooler, bövezés, vezetékelés, nyomásérzékelő, legalább egy vems stb stb.. ha mindenből bontottat veszel akkor sem áll megy ennyiben és van amiből nem fogsz tudni bontottat venni ( pl dugattyúk, hajtókarok, főtengely) mert nincs belőle bontott.
Véletlenül ki kell savazódni a motorszámnak át kell írni kódosra és mehet a helyére szám nélküli C20LET. Ez még mindig olcsóbb, mint egy X20XEV-et turbósítani :D
2018. febr. 14. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
9/13 anonim válasza:
Egy turbos motorhoz nem okvetlen kell intercooler, kisnyomású turbot kell rátenni, igaz, hogy csak olyan 30-40%-ot nyersz vele, de azt elbírja a motor, vagyis nem kell új hajtókar, meg dugó és társai.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!