A japán márkák közül a Toyota miért van az egekig magasztalva Magyarországon, amikor elég puritán autókat csinál?
A Honda rajongókat megértem, annak a márkának van egyfajta "érzése",majdnem, mint egy BMW-nek, sportos autókat gyártanak és figyelnek az anyaghasználat minőségére.
De a Toyota hájpot nem értem.
Főleg az a vicces, hogy néha Volkswagennel mellé teszik, mint versenytárs.
Könyörgöm, a Toyoták, még az Avensis tele van vacak, zörgő műanyagokkal, ilyet még egy Poloba sem tesz a Volkswagen.
Aztán ott vannak a fedélzeti szolgáltatások, funkciók, kényelmi funkciók, ezeket tekintve baromira elvan maradva a Toyota egy európai középmárkától.
Anyaghasználat területén egy Renault, Peugeot is veri a Toyotát, a Volkswagen meg különösen.
Aztán, normális dízeleket sem tudnak csinálni,pedig az európai piacon erre baromi nagy igény van még mindig.
Nem csoda,hogy nem találja a helyét a Toyota,hogyha nem követi a trendeket.
Például a Land Crusiernél, 2,5 literes dízelblokkból kihoztak 170 lóerőt és ezt mekkora szenzációnak tartják a japánok.
Több, mint 170 lóerőt Európában 10 éve egy 2 literes blokkból hoztak ki, most meg ugyanekkora blokkból 220 lóerő sem nagy erőfeszítés.
Európában nem elég, hogy odadobunk egy autót, amiben van pohártartó meg légkondi, ezen a kontinensen ez kevés.
"Csak az a megbízható autó, aminek kicsi a tudása."
Ekkora baromságot már rég hallottam. Amugy a megbizhatósági listákat mindig a Lexus vezeti, amibe pont belepakolja a toyota az összes létező extrát. Ilyenkor mi van kicsicsíra? Sebaj, ha felnősz és egyszer lesz saját kocsid majd megtudod.
"Nekem más az értékrendem, azt szeretem,hogyha egy autó mindent tud,gombnyomása nyitja,zárja a csomagtartót,intelligensek a fényszórói,adaptív futóműve teljesen testre szabható egy androidos érintőpanel segítségével.
A Toyota meg eléggé idegenkedik a kütyüktől.Ez a gond."
Majd ha felnősz megtudod, hogy ez mind egy-egy hibalehetőség. Az átlag autójúzer a felét sem használja ki az ilyeneknek.
Kedves 23.
Azért, mert imádom a technikát.
Kiskorom óta sci-fi rajongó vagyok.
Illetve, egy autóipari részleg pénzügyi osztályán dolgozom.De, néha elgondolkodom rajta,hogy lehet pályát tévesztettem.
Nálam egyfajta gyerekkori vágy az intelligens, testre szabható autó.
Ezen gyakorlatilag mindent betudok állítani, csak úgy, mint a telefonon.
A következő projektem,hogy olyan lakásom legyen, amit android rendszer vezérel.
Egy régi kultikus autót, mondjuk egy Mustangot megnézek ,mert szép.
De, értékelni igazán csak az ilyesmiket tudom:
"Például a Land Crusiernél, 2,5 literes dízelblokkból kihoztak 170 lóerőt és ezt mekkora szenzációnak tartják a japánok.
Több, mint 170 lóerőt Európában 10 éve egy 2 literes blokkból hoztak ki, most meg ugyanekkora blokkból 220 lóerő sem nagy erőfeszítés."
Aztán hullik darabokra a túlhúzott, agyon hegyezett motor. :P
"Egyébként sem állított senki ilyet, hogy nem kell rá költeni. Egyszerűen csak megbízható. "
Te valószinüleg nem, de sok más ember már mondta ezt nekem. Szerintük csak olajat kell cserélni benne. Persze egy 16-18 éves szögegyszerű Avensisben el is hiszem, hogy így van, de hadd ne ez legyen már a hasonlítási alap. Pedig sokan az Avensist veszik alapul. Vagy a Hiace-t....
A Lexus pedig szintén gyenge példa. A Lexus Európában az Audi/BMW/Merci szentháromsággal kéne versengjen, de valójában sehol nincs ezekhez képest. Persze mindjárt jön valaki, és megmagyarázza, hogy a Lexus sokkal jobb, mint a Mercedes például.
A Lexus ugyan prémiumszegmens, de kifejezetten az amerikai piacra van tervezve.
Eredetileg is az volt a Toyota terve,hogy a Lexuss először csak Amerikában jelenik meg.
Később próbálkoztak Európában, kevés sikerrel.
Fogadjunk, hogy ezek is a te kérdéseid:
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__90..
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__90..
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__90..
Ordít rólad, hogy iszonyat okosnak gondolod magad, de legalábbis a fél világnál okosabbnak...
Kíváncsi vagyok, mi lesz majd a következő agylövésed. :-)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!