Sokakat miért zavar, hogy sok az "elektronika" egy kocsiban?
Személy szerint, én pont azokat az autókat szeretem, amik tele vannak kütyükkel pakolva.
Az első autóm egy Laguna II volt, pont azért vettem meg, mert a használt piacon kitűnt a konkurensek közül.
Most egy Mazda hatost hajtok, 7 éves, de ebből is direkt olyat vettem, ami mindent tud.
Nem volt egyszerű.
A Laguna után minden olyan autó gagyinak tűnik, ami slusszkulccsal indul és nincs benne szabad kéz funkció.
A Mazdát nem volt egyszerű megvenni, ugyanis nem volt gyakori a magasan felszerelt példány.Bár, a futurisztikus külseje is megfogott.
Kell szervizbe hordani, igen, de minden normális autót kell.
Én sokat utazok vele, kellenek a funkciók bele nem elég csak annyi,hogy gurul meg gombnyomásra feljön az ablak.
2#
Én pont azt szeretem, hogy a kocsi automata.
Például nem kell a tükröket kézzel tekergetni,hanem amikor bezárom, akkor automatikusan behúzza a tükreit.
Rátud pakolni a kedvenc zenéidet, vagy a jobb modellek képesek nem csak fűteni,hanem hűteni is az ülést.
Ha van újszerű autóra pénzed, akkor biztos jó dolog a sok elektromos bizbasz. Bár, lássuk be, legalább a fele teljesen felesleges az ilyen extráknak.
A magyar átlagautós 14-15 éves kocsikat vesz. ilyenkor már vacakol az ilyen elektronikáknak a nagy része. Elképesztő bosszantó tud lenni már egy központi zár hiba is. Van hogy hetekig tökéletesen működik, aztán ki tudja miért egyszer csak nem nyitja, vagy zárja valamelyik ajtót. Az elektromos ablakemelők is olyan gyenge műanyag mechanikus alkatrészeket tartalmaznak, hogy már mind a négyet ki kellett nekem is cserélnem. Az elektromos tükör akkor jó, ha többen használják a kocsit, mert akkor mindig állítani kell sofőrcserekor. De én csak egyedül használom a kocsim. Igy gyakorlatilag egyszer beállítottam, és azóta hozzá sem nyúltam. Az elektromos behajtást értelmezni sem tudom, hogy minek van. Még sosem éreztem szükségét, hogy be kéne hajtanom őket. Az ülésfűtést, én speciel ki nem állhatom, a kormányfűtést pedig az autóipar legnagyobb bránerségének tartom. A kulcsnélköli, nyomógombos indítás sem nekem szól: pont lesz@.om hogy gombozni, vagy kulcsozni kell. A legröhejesebb pedig az amikor a lábukat lóbálják a tulajok a hátsó szpojler alatt, hogy nyíljon már ki a csomagtartó. A sávelhagyás figyelőt, követési távolság tartót azonnal kikapcsolom amikor beindítom a kocsit, mert idegesít a folyamatos pityergése, dübögése, zakatolása.
Lehet, hogy régimódi vagyok, de nekem az autózás arról szól hogy kuplungolok, váltok, tekerek, figyelek...
Te a sok elektronikát szereted még ha szervízbe is kell menni és sokat kell fizetni, én pedig az egyszerűséget ami megbízhatóan teszi a dolgát minden nap és másra költhetem a pénzem.
Nem vagyunk egyformák
Apám pár éve kollégája kocsiját bebikázta, elektromos hiba lett az ő rendszerében és másnap kisült fedélzeti számítógép.
1 hónap volt hozzá bontott számítógépet találni.
Na akkor semmilyen funkció nem volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!