Volvo s40 vagy s60 első autónak?
A Volvo belterében sajnos 2004 óta nincsenek extrém prémium anyagok, így pl a bőrök brutálisan öregednek ( a német prémium trióhoz képest).
Én inkább az S60-at választanám. Fogyasztásban nem lesz pár decinél nagyobb eltérés, viszont az S60 nagyobb és kényelmesebb, de még így sem nagy autó.
#2höz annyit tudnék hozzátenni, hogy a 2004 előtti volvok is csúnyán öregszenek belül.
én is inkább az s60at választanám, kivéve, ha egy s80 is a lehetőségek közt van. igaz, én még az öreg 2,5 dízellel, ahhoz sose kell hozzányúlni (2,5 s5 103kw az auditól)
"ne haragudj, de a sokadik hozzászólásod, ami alapján nem sok Volvot láttál közelről"
Köszi! Volvo S80 T6-om van, egy ideig volt mellette egy másik T6 majd egy 2.9-is. Ezen felül munkám során kapcsolatba kerültem néhány Volvoval - és leginkább nem kívülről. 2003-4 óta a Volvo nem tisztán bőrből, hanem bőrdarálékból készíti "szintetikusan" a bőrt. E miatt, ha nem kellő gondossággal ápolják akkor 150 000km után is kitöredezhet az ülés elég csúnyán. Utólag csak feltöltéssel és festéssel lehet javítani, de a szerkezete miatt az sem tartós megoldás.
Egyedül a kormány bőrözése normális, viszont az is vékony és elég hamar lekopik a felső réteg - kivéve a fél vagy teljes fakormányt ( nekem félig fa van, a többiben is az volt, ez szép csak télen kegyetlenül hideg).
Én egy szóval nem írtam, hogy a Volvok rosszak. Ha visszakeresed a Volvos válaszaimat, akkor vannak bevált, sikeres modellek amiket bátran ajánlok (pl 5 hengeres benzinesek,D5, aisin automaták) és vannak amiket egyáltalán nem ajánlok ( korai rohadós S40/V40, 1.6tdci, vagy épp a saját T6-om a GM féle geartroniccal).
Egyáltalán nem vagyok antiVolvos vagy németautóbúza, csak megpróbálom objektívan a hátrányokat is leírni. Sajnos a Volvo akármennyire is prémium akar lenni, nem mindenben sikerült. Nem ritkák az ülésfűtés problémák, mert vékony a fűtőszál és hamar átég. Nem ritka a kirepedező és darabosan foszló bőr( leghamarabb a könyöklő adja fel) a tükörállító kapcsoló öntés mentén gyakran kettétörik ( 80%-ban ), nyikorgó kesztyűtartó, idő előtt elpusztuló sötétedő tükrök stb..
Van a Volvoknál is kritikán aluli beszállítói minőség és ez sokszor meglátszik a beltéren is.
Az, hogy 200-300 000kmnél hogy kellene kinéznie egy autónak és a valóságban hogyan néz ki az Magyarországon nagyon távol áll egymástól - még a Volvonál is. Már erre is rákaptak a ruppótlan gyökerek, akik Volvos körökben mozognak már tapasztalják ezt a jelenséget. Persze még nem olyan mértékben, mint amennyire a német trió felhasználóknál látjuk :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!