Audi S5 4.2. Mennyibe kerül egy nagy benzin motoros autó fenntartása, szervízelése? Alkatrészekre, hibákra lennék kíváncsi.
Jelenleg van egy bmw 320d-m. Használtan vettem 2 éve, mivel havi heti 500 km-t megyek kb. Azt hittem jó vétel, mivel a márkaszervíz hibátlanra vizsgálta be és 2 millió ft-ért vettem a magántulajtól.
Azonban ezidő alatt csak az alkatrészekre, amik folyamatosan hullottak szét benne, 1,3 milliót költöttem.
Elegem lett, eladom az autót!
Viszont gyerekkori vágyam egy nagy benzines, inkabb tankolok havi 60 ezer helyett 100-120 ért és benyelem a nagyobb biztosítást is, stb, ha cserébe megbízható autót kapok.
Szemezgetek nagyon az audi s5 4.2-vel, 6 millió körül tervezek venni, jelenleg a német és magyar piacon, ennyiért, kb 40 db autó közül választhatok, 2008-2010 közötti évjáratot, 200 ezer km alatt főképp.
Sok ez a pénz nekem, és tudom, hogy nem lesz könnyű fenntartani, de megengedhetem magamnak és autómániás létemre úgy gondolom nagy élményt nyújtana!
Szóval a kérdésem: egy ilyen autó szervízelése mennyire drága? Néztem féket rá, lengéscsillapítót, stb... sok kopó alkatrészt. Szinte egy árban van a 2002-es e46-om alkatrészeivel, talán max egy 10-20%-kal drágább csak.
Viszont mennyire kényes egy ilyen autó? Mennyire gyakoriak a hibák rajta és mik kerülnek súlyos pénzbe?
Nagyon nem szeretnék 500 ezreket költeni rá fél évete...(alkatrészre gondolok ezalatt csak)
Szeretném azok válaszát kérni kizárólag, akik birtokoltnak/tak hasonló kaliberű autót, amikbe beleszaladt már 200-300 ezer km.
(Ha macerás dolgok fennállhatnak, inkább veszek egy 0 km-es opelt és elviselem az átlag teljesítményt, de milliókat nem akarok jelenleg szervízekre költeni)
Köszönöm!
Miért nem veszel ennyiért inkább GTI Golf-ot, OPC Astra-t?
Akkor nem kell a fenntartástól sem félni és megy is.
Egyébként itt nem nagyon lesz, hogy akinek van ilyen kaliberű autója. Én 3,5 milliós "sport" kocsimmal is felfelé lógok ki erőteljesen. Javasolnék német forumokat. Nálunk egy S5 státuszszimbólum. Senki nem fogja bevallani, hogy baja van.
Tehát az eleve prémium kategóriába tartozó kocsid helyett vennél egy még prémiumabbat és arra vársz megerősítést, hogy csupán azért, mert turbó dízel helyett szívó benzines motor van benne, majd olcsóbb lesz a szervizelése?
Légy őszinte magadhoz!
Vegyél új autót, szívó benzines motorral, vagy olyan turbósat ami nem közvetlen befecskendezésű. Nem Audi lesz, meg nem BMW, de garanciás, és annál lesz a legkisebb a műszaki hiba kockázata.
Nem azért írom ezt mert irigy vagyok az S5-re, hanem azért mert meg fogod unni. Inkább vegyél egy full extrás, új kisebb autót, mint egy überwágent széttaposva (visszatekerve, kikozmetikázva,stb)
akkor inkább ne s5 ötöt..
2001es 4.2es a8at ha már mindenképp azkell hogy 4.2 legyen.vagy 3.0szivo a6 is van,az már tényleg nemvészes,vagy abból is van 4.2 és úgy sem egy s5 fenntartása!.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!