Aki lecserélte a "gyenge" autóját egy erősre az magyarázza már el, hogy miért?
Nekem egy jó öreg dízel mercim van, 90 lóerő, lusta is de simán elboldogulok vele autópályán is.
Most új melóm van, kaptam céges autót: Opel astra 1.6 twinport "csak" 105 lóerő...
tegnap lementem vele cirka 300km-ert 90% autópályán és arra jöttem rá, hogy nagyon szépen megy, bőven elegendő ez a 105 lóerő...
ja és 4-en ültünk a kocsiban szóval volt benne súly is de úgy is szépen húzott, szépen lehetett vele előzgetni, gyorsítani.
Szóval totál nem értem az autógyártókat/embereket, hogy minek vesznek 1.9 TDI kocsikat amik mennek mint a barom amikor ki sem lehet használni...
cserébe van egy magas hibalehetőséggel dolgozó motor amiben ha elromlik valami akkor komoly összegbe kerül a javítás
míg ebben az astrában van egy sima szívó 1.6-os motor ami bőven elegendő szerintem...
(igaz nekem kényelmetlen volt az ülés és hiányzott pár extra ami az öreg merciben meg van de ez már mellékes)
crudy ezek jó meglátások :)
én inkább most a teljesítményre gondoltam mintsem a köbcentire mert ha a köbcentit nézzük akkor az én autóm is nagy köbcentis de gyenge...
sokan kis köbcentist vesznek turbóval sok-sok lóerővel sok-sok millióért
csupán kiváncsi lettem volna miért :)
#15 ja milyen szar neki...
Ja várj nem :) majd nyeled torokra a cuki kis javításokat, alkatrészeket, meg persze az órabéreket, mert otthon nem nagyon szereled te azt meg :)
Csak neki ilyen nincs. Lehet te megteheted, van akinek van jobb dolga is minthogy a kocsiba dőccse a pénzt.
Egyébként, ha a w201-et stuttgartban nem rakják össze, a te nagy bmw-d se lenne most olyan :)
Ha sok pénzem lenne sem kéne másik autó, én az öreg merciket preferálom....
lehet, hogy nem 5 sec alatt gyorsul 100-ra hanem 15 sec alatt de azért a 10 másodpercért nem fogok a kukába dobni egy iszonyatosan megbízható autót.
(egy ismerősnek van új mercije, nem tudom melyik, azt sem tudom milyen modellek vannak, de a lényeg, hogy valami megnyekkent neki a motorban és a szervízből jött 1 millió forintos számla!!!
ezért is tettem fel a kérdést!
miért nem jobb egy lassabb, egyszerű motorral szerelt autó mint sem egy gyors de sok hibalehetőséggel dolgozó motorú autó, de nem sokan írtak :)
90 meg 105 LE autópályán bőven elég.
Az országút, jó magyar kanyargós, még az alföldön is :) na az szar! Egy 70-el cammogó busz megelőzése 90 LE 4 emberrel megpakolva taktikai manőver, sokáig tart ezért sokkal veszélyesebb. Most 135LE-vel járok, ezzel már hamarabb letudható az előzés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!