Swift lefullad, pörgetni kell ha gyorsítani akarok. Szerelő lecserélte a légszűrőt, injektort, kijelentette hogy tönkrement, nincs kompresszió. Fizessem ki a 45 e-t amit a cserékért kér, vigyem másikhoz csomó pénzért, vagy vigyem motor generálra?
70-80? Hagyjuk. 40 egy komplett blokk a papíroztatás pedig 12000ft (új forgalmi+törzskönyv) , illetve 2 nap az ocsmányirodában. Munkadíjjal együtt van annyi amennyit írtál. Ne dramatizáld túl.
Kérdező: vidd másik szerelőhöz, aki egyből az injektorcserével kezd az nem ért hozzá, vagy le akar húzni. De inkább le akar húzni. Sajnos sok ilyen kolléga van.
Legrosszabb esetben marad az az opció amit vázoltam, de valószínűleg nem lesz komoly gond, a G10A blokk elpusztíthatatlan, anyám Swiftjében is az van, félmillió környékén jár és szimmeringcserén kívül nem volt még bontva.
Mindenesetre vidd el másik szerelőhöz, ezt meg felejtsd el.
Egy tíz éves kocsinak nem szabadna baja lenni, pláne ennyi kilométerrel. Az enyémet 15 éves, használtan vettem és van benne vagy 300 ezer km, jó esetben.
A Suzukisokat meg a szerelők szeretik lehúzni, én is belefutottam egy ilyen szerelőbe még rögtön az elején. Egy sima olajcseréből lett 30 ezer forint, és 4 napra kellett otthagynom az autót...
Szóval vidd el másik szerelőhöz, a motornak nem lehet semmi baja.
Motor generál 110 ezernél egy japán kocsinál ne vicceljünk már emberek!!! Nekem kellemetlen, mi ez Dacia???
3-400 ezret futott bontatlan példányokat láttam nem egyet.
A szerelő le akar húzni.
Ahogy írta valaki benzin puma és teljes üa. ellátó rendszer átnézése!
Motorgenerál 110-nél bazzz készvagyok!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!