Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Swift lefullad, pörgetni kell...

Swift lefullad, pörgetni kell ha gyorsítani akarok. Szerelő lecserélte a légszűrőt, injektort, kijelentette hogy tönkrement, nincs kompresszió. Fizessem ki a 45 e-t amit a cserékért kér, vigyem másikhoz csomó pénzért, vagy vigyem motor generálra?

Figyelt kérdés
Tíz éves, Suzuki Swift 1.0 GL, első tulajdonos, 110 ezer km van benne

2012. okt. 3. 22:22
 1/8 anonim ***** válasza:
Ne sajnáld a pénzt vidd el szakszervízbe mondjanak szak véleményt.Utána vegyél bontóba fillérekért másik motort.Nekem 1,3 swiftem van 120e kmel semmi baja nincs.Akár 300ekm is elmehetnek.
2012. okt. 3. 22:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Na-na! A Swiftek motorja, mivel strapabíróak elég drága! Épp ezért csak nagyon nehezen lehet hozzájutni. Olyan 70-80Ezer Ft körül mozog az ára, persze ezt bontója válogatja. Ha rendesen van szervizelve elmegy az még 300Ezernél is többet. Én inkább azt újítanám föl ami most benne van. Egy másik motort át kell papíroztatni...stb drága és macerás.
2012. okt. 3. 23:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

70-80? Hagyjuk. 40 egy komplett blokk a papíroztatás pedig 12000ft (új forgalmi+törzskönyv) , illetve 2 nap az ocsmányirodában. Munkadíjjal együtt van annyi amennyit írtál. Ne dramatizáld túl.


Kérdező: vidd másik szerelőhöz, aki egyből az injektorcserével kezd az nem ért hozzá, vagy le akar húzni. De inkább le akar húzni. Sajnos sok ilyen kolléga van.


Legrosszabb esetben marad az az opció amit vázoltam, de valószínűleg nem lesz komoly gond, a G10A blokk elpusztíthatatlan, anyám Swiftjében is az van, félmillió környékén jár és szimmeringcserén kívül nem volt még bontva.


Mindenesetre vidd el másik szerelőhöz, ezt meg felejtsd el.

2012. okt. 4. 00:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Hát Én biztos nem fizetnék,cserélje vissza az alkatrészt azt csá!
2012. okt. 4. 01:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
Kösz a válaszokat!
2012. okt. 4. 13:15
 6/8 atilis ***** válasza:

Egy tíz éves kocsinak nem szabadna baja lenni, pláne ennyi kilométerrel. Az enyémet 15 éves, használtan vettem és van benne vagy 300 ezer km, jó esetben.

A Suzukisokat meg a szerelők szeretik lehúzni, én is belefutottam egy ilyen szerelőbe még rögtön az elején. Egy sima olajcseréből lett 30 ezer forint, és 4 napra kellett otthagynom az autót...

Szóval vidd el másik szerelőhöz, a motornak nem lehet semmi baja.

2012. okt. 4. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim válasza:
Atilisnak igaza lehet! 1,3-as swiftem volt és erős gázadásnál megtorpant.A kompresszió 10 bar fölött volt.Addig kutakodtunk a szerelővel míg megtaláltuk a hibát. Kicseréltük az üzemanyag szivattyút és ment mit a mentő.Tippem ,hogy nézd meg az üzemanyag nyomását,hátha az a probléma!
2012. okt. 4. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
54%

Motor generál 110 ezernél egy japán kocsinál ne vicceljünk már emberek!!! Nekem kellemetlen, mi ez Dacia???

3-400 ezret futott bontatlan példányokat láttam nem egyet.

A szerelő le akar húzni.

Ahogy írta valaki benzin puma és teljes üa. ellátó rendszer átnézése!

Motorgenerál 110-nél bazzz készvagyok!

2012. okt. 5. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!