A dízel Volkswagen passatok mindig kormolnak vagy ki lehet azok közül is jót fogni, illetve mennyire éri meg ilyen autót venni?
2017. júl. 29. 17:31
1/5 anonim válasza:
Nem mind kormol. Ezeket úgy kell venni, hogy viszel magaddal olyat aki ért hozzá. Akkor nagy eséllyel jót fogsz ki, azokkal nincs gond és frankó autók.
2/5 anonim válasza:
Nem kötelező kormolnia egyetlen dízelnek sem. Csak a kopott, Tuning Miska által ész nélkül eltekergetett ("teszek rá jaó nagy porlasztócsúcsot meg adok a nyomásnak, oszt' lenyomja a lámbordzsínit meg a ferárit is") TDI-k kormolnak, mert itt hirtelen gázadásra akkora mennyiségű gázolaj tódul be, hogy azt az életben el nem égeti, dől belőle a korom. Persze van, aki erre gerjed.
De egy jó állapotú, megfelelően karbantartott, nem tuningolt dízelnél nem szabad durva kormolást tapasztalnod.
3/5 anonim válasza:
Csak a csók end sarmosok kormolnak.
4/5 anonim válasza:
Az a dízel kormol, ami/aminek:
-A porlasztócsúcsa már "elégett"
-A légtömegmérője kissé elkoszolódott
-A turbója nem szállít elegendő levegőt
-EGR eldugult
-Vagy POPCORN chip, esetleg mechanikus adagolós :D :D
5/5 anonim válasza:
Egy Euro2-3 as dízelektről beszélünk, óhatatlan hogy valamennyi korom ne képződjön. Van ezekben egy EGR meg egy katalizátor jó eséllyel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!