VW Bora 1.9 TDI eladjam, vagy megtartsam?
Vettem egy VW Borát kb 2 hónapja, 200.000km-el, 2002-es évjárat.
Sajnos nagyon megbántam, hogy megvettem, mert folyamatosan jönnek ki a bajai. Kuplungcsere érik, mert elkezdett csúszni (az egész kuplung, kettős tömegűvel, mindennel együtt), féktárcsák és betétek cserések, kopog az első futómű (toronycsapágy, gömbfej, szílent csere), valamint rozsdás a küszöb, amit ki kellene javíttatnom, lefesteni.
A motorjával hála istennek semmi baj nincs, pöcc röff indul, húzna is, ha nem csúszna. -.-
Úgy tervezem, hogy akármilyen hülyeség, megcsináltatom a kuplungot, a fékeket, meg a futóművel, hogy használható legyen, és eladom, még mielőtt behugyozik nekem a turbó, meg a PD elemek, és akkor tényleg leszopom magam. Sajnos nem bírok egy ennyi idős dízelt fenntartani, nem számoltam, hogy ilyen hamar beszarik minden rajta.
Nem érdekel ha bukok rajta fél misit, inkább megcsináltatom, azt eladom olyan 850-900 körül, azt szopok még pár hónapot egy olcsó fenntartású benzines autó után, mint az életem ráköltsem egy 15 éves dízelre.. :(
Hülyeség lenne, vagy inkább mentsem magam tőle, még mielőtt nagyobb bránert nyelek be?
Az összes általad felsorolt hiba kiszűrhető lett volna, ha egy hozzáértő is megnézi mielőtt megveszed.
Szidod a dízelt, de egyik hiba sem azért van, mert dízel a kocsi.
Vedd tudomásul, hogy átvertek, így jártál, ne a kocsit hibáztasd, hanem magad.
Biztos nem éri meg megcsináltatni. Ami ennyire le van rúgva, azon sok más is kiderülhet, ha megbontják. Add el egyben, jó tanulópénz volt.
"200.000km-el, 2002-es évjárat."
Te még hiszel a mesékben?
"Nem érdekel ha bukok rajta fél misit, inkább megcsináltatom, azt eladom olyan 850-900 körül"
Tehát azért buknál rajta fél misit, hogy másnak jó legyen? Hát figyelj, te tudod.
Amit felsoroltál az mind kopó alkatrész, amit a benzinesnél is rá kell költeni.
Ha épp ésszel gondolkozol akkor ráköltöd az autóra azt a ~250-300e ft-ot és lesz egy hibátlan autód, eladhatod és vehetsz egy újabb szopórollert benzines motorral amire lehet szintén ráfér majd egy futómű és fék felújítás.
Ahogy mas is irja,ezek a problemak a vasarlas elott siman kiszurhetoek lettek volna!
Én ettől a retektől amilyen hamar csak lehet megszabadulnék,nem hogy még költsek rá,csak azert higy eladjam es mas jol jarjon vele!
Mit kellett volna kiszűrni? Na jó, a rozsdát azt ki lehet, meg a futóművet is. De ettől még nem volt rossz vétel az autó. A kuplung pedig kopó alkatrész. A fékbetétet nem is értem miért említed, az alap dolog, hogy kicserélem mikor az autót megveszem, akárcsak az olajat.
Add el az autót szerintem, és járj biciklivel.
# 5 PD TDI
Egy idióta voltam, ezzel tisztában vagyok. 750-ért vettem... Türelmetlenség ezt szülte, jó tanuló pénz volt, kb. ki az ablakon..
Mennyit kaphatok egy ilyen autóért?
# 9
Kuplung a legnagyobb baja jelenleg, az cserés, meg az eleje kopog, ennyi. Első fék még igazából jó, hátsó tárcsa, meg betét nem vészes. Felszíni rozsda van az alján, nem átrohadt alváz. De így is 300 ezer lenne, és azért gondoltam az eladásra, mert nekem később kijönnek a bajai, leszopom magam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!