VW Bora 1.9 TDI eladjam, vagy megtartsam?
Vettem egy VW Borát kb 2 hónapja, 200.000km-el, 2002-es évjárat.
Sajnos nagyon megbántam, hogy megvettem, mert folyamatosan jönnek ki a bajai. Kuplungcsere érik, mert elkezdett csúszni (az egész kuplung, kettős tömegűvel, mindennel együtt), féktárcsák és betétek cserések, kopog az első futómű (toronycsapágy, gömbfej, szílent csere), valamint rozsdás a küszöb, amit ki kellene javíttatnom, lefesteni.
A motorjával hála istennek semmi baj nincs, pöcc röff indul, húzna is, ha nem csúszna. -.-
Úgy tervezem, hogy akármilyen hülyeség, megcsináltatom a kuplungot, a fékeket, meg a futóművel, hogy használható legyen, és eladom, még mielőtt behugyozik nekem a turbó, meg a PD elemek, és akkor tényleg leszopom magam. Sajnos nem bírok egy ennyi idős dízelt fenntartani, nem számoltam, hogy ilyen hamar beszarik minden rajta.
Nem érdekel ha bukok rajta fél misit, inkább megcsináltatom, azt eladom olyan 850-900 körül, azt szopok még pár hónapot egy olcsó fenntartású benzines autó után, mint az életem ráköltsem egy 15 éves dízelre.. :(
Hülyeség lenne, vagy inkább mentsem magam tőle, még mielőtt nagyobb bránert nyelek be?
"hátsó tárcsa, meg betét nem vészes"
Ez "hátsó tárcsa, meg betét nem életképes már" akart lenni.
Egy generátort koppra felújítanak 10-15.000ért. Ha ez neked a nagy, vállalhatatlan tétel, akkor ne autózz.
Bár szerintem csak arról van szó, hogy bepánikoltál és utána se néztél a dolgoknak.
Egyébként, ilyen mértékű beavatkozásokra, mint kuplungcsere, lakatos munkák, minimum 3 megbízható, leellenőrizhető helyről is kell ajánlatot kérni...
Első voltam.
AJM-es motorhoz kettőstömegű és kuplung 80 000 ft.
Amit felsoroltál, az mind kopó alkatrész.
Szintén 1.9-em van, 263 000 km-rel vettem, vételnél költöttem rá 100-at, vezérlés, olaj, gömbfej apróságok, majd 11-et két hátsó fékbetét meg tárcsa szabályzás. karosszéria karcos, de nem rohad.
Ha beszarik a kettőstömegű, le....om, tudom, hogy ez Audi!
Azt kellene tudni, hogy a kasztni milyen állapotban van, mert, ha rohad add el így!
ha öreg autót veszel, ne sírj a kopó alkatrészek miatt!
# 16
Igen bepánikoltam, nem tagadom.
# 17
Két küszöbnél van felületi rohadás a első kerekek mögött kb. 20-20 cm, ennyi. Alváz nem rohad.
Felületi rozsda az olcsón kezelhető, illetve egy 15éves autónál ésszerű hogy van valami rozsda.
#17 Nekem is AJM 1.9PD-m van a golfban 350e kmnél még gyári kettőstömegű illetve turbó. A kettőstömegűt leginkább a 130/150 lovas verziók szokták gyilkolni (~200e km/csere) mert ott jóval nagyobb nyomaték van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!