Tényleg ennyire nem érdemes 15 éves Mazdát venni a rozsdásodás miatt?
Mazda 323F. Nagyon megtetszett, mind belülről, mind kívülről. Mindenhol azt olvasom, hogy mennyire jók motorikusan, a világból ki lehet menni velük...stb. Nagyon jó konstrukció, csak a rozsda...
A szerelőmnek mondtam, hogy mik a terveim, a válasz: csak Mazdát NE!
Tudom, én is rengetegen cikket olvastam az autók rohadásáról, de tényleg ennyivel rosszabb itt a helyzet??
Mindegyik autó rohad... (tisztelet a kivételnek, az én jelenlegi 24 éves autómnak sincs ilyesféle baja)
Nagyon megtetszett ez a típus, az utolsó szériásokat néztem (2003-2004) 1.4-es motorral, Magyar, Osztrák egyaránt kb egyforma árra jönne ki, mindennel együtt, menetkészen.
Ennyire nem lehet semmit tenni a rozsda ellen?
Kicsit késve reagálok, csak most találtam rá erre a kérdésre.
Nos, nekem majdnem ugyanilyen típusú autóm van, csak F nélkül: Mazda 323 Sedan 1,5 benzines.
1999. évjáratú, én 14 évesen, 2013-ban vettem és idén, tehát 18 évesen kellett először egy kb. 20x30 cm-es darabot karosszérialakatosnak megcsinálnia.
És olyan állapotban van a többi része, hogy természetesen érdemes volt megjavíttatni és föl se merült, hogy nézegetnünk kéne másik autót, mert ez záros időn belül kirohad alólunk.
Figyu!
1. A rozsda ellen azt lehet tenni, hogy lakatos fémből mindent újra tud csinálni és oda tud hegeszteni. Csak kérdés, megéri-e.
2. Mint az én példám is mutatja, nem "az öreg Mazda" rozsdás, mert nincs olyan autó, hogy "az öreg Mazda". Ha konkrétan tetszik egy autó, nézd meg, nézesd meg szakemberrel és dönts. Az igaz, amit előttem írtak, japán autóknak gyenge pontjuk a rozsdásodás, tehát átnézéskor ez extra figyelmet kell, hogy kapjon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!