Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért van olyan sok "tuning"...

Miért van olyan sok "tuning" autó Magyarországon?

Figyelt kérdés

Tele van az ország olyan autókkal amiket optikailag átalakítottak, azonban 75 LE-s motorját már nem.Csak nagy kipufogó ultraf*os ricer hang, és akkor ezzel keménykednek..

Én értem hogy nincs nagyon pénz itt az országban de nem veszik észre, hogy ez gáz?? Nekem is vagy egy Lexus IS200 Még csak eszembe sem jutott hogy én azt valaha tuningoljam. Inkább dolgozok és veszek valami japán csodát 2.000.000 Ft környékén.

Vagy csak én látom rosszul a dolgokat? Nem kötekedésből írtam.



2017. júl. 1. 15:02
1 2
 11/13 A kérdező kommentje:
Ja lehet tenyleg ilyen jofejek azert koltik a hulyesegre a penzuket hogy minket szorakoztassanak :DDD
2017. júl. 2. 01:07
 12/13 anonim ***** válasza:
72%

Talán mert mi nem akarunk be álkni a tömegbe nem járunk bulizni nekünk ez az egy nyujt örömet hogy azzal a kocsival járunk amit saját kezűleg épitünk/szépitünk vagyunk páran akik igényesen épitjük autoinkat és vannak akik a halálos iramban stilusnál le ragadtak .

Ha már tuning verda elég ha annyit mondok hogy nem egy díjat nyert az átalakitott kis 1.2-es skodám és igen csak 65 lo , de nekem mindennél többet ér ez a kis kávédarálo motoru kombi mint bármi más . Amit eddig rá költöttem közel fél év alatt abbol ki jönne egy E60-as bmw lazán , de nem fogok be állni a sorba az egyen gyári kocsik közé inkább járok olcsobb kocsival amit át alakithatok mint drágább gyári kocsival . Igaz azért van ez a kocsi ennyire hozzám nőve mivel 2006-ota csalástag azaz 7 éves morom ota nállunk van és lassan fél éve az enyém azota alakitgatom az egykori családi kombit friss jogsi mellé nincs is jobb az az autó ami gyerek koromat végig kisérte . Mondhatni szerelem volt első látásra . Faternak meg van még videon amikor vettük át a szaloban én meg 7 évesen amikor mondta a kereskedésben az elado , hogy az a szürke kombi a miénk egyből rohantam oda és be pattantam a vezető ülésbe kerek 11 évvel ezelött , amikor meg kaptam fél éve a verdát fater mondta hogy amikor át vettük a kereskedésben már akor tudta hogy ezt a kombit mondhatni nekem gyártották . És én hiszek abban hogy lelke van ennek a kombinak 11 év alatt egy defekt se volt és egyszer sem hagyott ott minket sehol sem decemberben angliába ki mentünk vele és vissza is jöttünk hiba nélkül . Merem mondani hogy ez a kis kombi egy darab belöllem sokan hülyének néznek hogy pont egy kombit alakitgatok és senki se boldogabb nállam amikor rá nézek a kocsimra velem egykoruak mind "csak a bmw" meg "csak a coupek " én meg a brutális 3 hemgeres méregzsák kis kombi skodámmal el vagyok és merem fogadni hogy soha sem fogom el adni neki az eszmei értéke számomra megfizethetetlen a forgalmi értéke nem sok , de az nem is érdekel

2017. júl. 2. 08:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 anonim ***** válasza:

Kit mi tesz boldoggá. Nekem is tetszik, ha egy autó igényesen van tuningolva, sőt ha porig van ültetve és szét van spoilerezve, az is bejön, de csak akkor, ha normálisan van megcsinálva és illik az adott kocsi stílusához.


Ennek ellenére én inkább gyári párti vagyok és a saját kocsimat nem tuningolnám. Volt idő, mikor igen, de most már úgy vagyok vele, hogy a gyári állapot a legjobb, azzal veszíteni nem lehet. Pedig egy sima Suzuki Swift Sedanom van és mégse akarok kitűnni a tömegből az átalakításával. Úgy vagyok vele, hogy úgy az igazi, ahogy egyszer megérkezett a gyárból és sajnálnék hozzányúlni. Egyszerűen egy elbarmolásnak érezném, ha változtatnék azon, amilyennek Őt tervezték... Drága is, műszaki vizsgánál gondok lehetnek, közúton ha a rendőr megállít, ő is beleköthet a kocsim kinézetébe, satöbbi-satöbbi.


Sokkal többet ér és sokkal egyénibb /legalábbis számomra/, ha van egy teljesen gyári autó, ami makulátlan: sehol egy rozsda, karc, lakkhiba, lepattogzás, törés, repedés, súrlódás. Persze mindezt úgy, hogy 10-20-30 éves az adott autó... Sokkal többet ér egy ilyen patika állapotú gyári kocsi akármilyen tuningnál, még ha utóbbi igényesen van megcsinálva, akkor is!


A motorikusan való tuningról meg az a véleményem /és kb. egy gyári, több 100 lóerős kocsi tartásáról is ugyanez/, hogy Magyarországon teljesen értelmetlen. Minek valakinek egy 300-400 lóerős Audi, de akár egy 150-200 lovasra húzott Honda Civic vagy VW Golf, ha én a Suzukimmal is simán tudok a sebességhatárokat bőven átlépve autózni? Lakott területen 50 helyett 60-70, országúton 90 helyett 100-110, autópályán 130 helyett 140-150. Ennél meg azért nem nagyon illik többel menni. Oké, valaki szereti, ha sok lóerő van alatta. De szerintem tökre értelmetlen. Németországban az Autobahn-on vagy akármelyik versenypályán van értelme, de nem a magyar utakon...

2018. aug. 27. 01:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!