Ha ezeket a dolgokat megvásárlom rá, összehangolom,
milyen lesz?
Figyelt kérdés
Adott egy 97-es Astra F 1.4 16V-s autóm.
Nos megchippeltetném,K&N légszűrőt kapna,illetve egy 4-2-1 es leömlőt. Gyárilag 90 le az autó,ha ez a setup kész lenne,hány ló lenne? tippeim szerint egy 105
Gyárilag 90 lovas, ha mérsz egy kompressziót akkor kiderül, hogy abból már 10 megdöglött, majd ezt meglököd 20%-kal. Biztos így lesz.
Esetleg alátámasztanád valamivel, hogy ezt hogy sikerült kimatekozni? :D
Próbáld ki, ha neked ezzel bejön a 16-20%-os teljesítmény növelés akkor megveszem ezeket én is a Volvora és mindjárt tizenötezeré' 330 lovas lesz a paripa :D
2017. jún. 24. 14:39
Hasznos számodra ez a válasz?
2/7 A kérdező kommentje:
Jó lenne,így spontán számolgattam,de kajak.Nem néztem a kompresszió mérést. Na majd meglesetem :D Bár egyszerűbb lenne venni valami
jó pörgős benzinest :D
2017. jún. 24. 14:51
3/7 anonim válasza:
Még a zsigulis korszakban egy ilyen átalakítás (légszűrő+leömlő) hozott úgy 5 Lóerőt, pedig akkoriban a gyári alkatrészek nem épp a tökéletességükről voltak híresek. Nálad (ahol már alapból jobbak ezek az alkatrészek) nem hinném hogy 5 Ló felett hozna az átalakítás. Én ezzel kb. 90 Lóerőre lőném be az "új" teljesítményt, hiszen az #1 is jól írta, már minden bizonnyal veszített a gyári erejéből.
2017. jún. 24. 14:51
Hasznos számodra ez a válasz?
4/7 anonim válasza:
Igazság szerint nem is a számadatok a lényegesek itt, hanem egy ilyen légbeömlős beavatkozás után egy dolog nagyon nagyon szokott javulni: a gázreakció. És egy ilyen lusta motornál, mint például ez az 1.4-es, biztos, hogy nagyon fog érződni a javulás, ettől pedig sokkal erősebbnek fogod érezni, mégha valójában nem is az. És úgyis az érzet a lényeg.
2017. jún. 24. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
5/7 anonim válasza:
Ha pörgős kell, akkor tényleg célszerű olyat venni, bár akár olyanra is át lehet alakítani (természetesen ebben az esetben a legalitást, károsanyagkibocsájtási normáknak való megfelelést, jó fogyasztást, hosszú élettartamot azonnal el kell felejteni). Alapja egy nagyobb nyitvatartású vezérműtengely, amivel tulajdonképpen a nyomatékcsúcsot el lehet vinni magasabb fordulatszám-tartományba. Ezzel értelemszerűen lent az autó sokat veszít az erejéből, viszont nagy fordulaton ennyivel erősebb is lesz.
2017. jún. 24. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
6/7 anonim válasza:
Rigotechez vidd szekszárdra ott a te igényeid és a kocsi motorjához írnak király chipet
2017. jún. 25. 01:44
Hasznos számodra ez a válasz?
7/7 veterán vas válasza:
Egy kifogástalan, friss motornál, a felsoroltak beépítése és tökéletes összehangolása eredményezhet max. 6-8 %-os javulást.(a legideálisabb esetben)
Egy 20 éves Astránál a fenti átalakítás értelmetlen pénzkidobás.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!