Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Régi terepjárók közül érdemese...

Régi terepjárók közül érdemesebb a dízelt venni?

Figyelt kérdés
1 millióig keresek terepjàrót . 90%ba csak terephasználatra. A diesel tudom hogy jobb lenne terepre , de jók-e még ilyen futásteljesítménnyel vagy érdemes-e még ezeket a régebbi dieseleket venni ? Hyundai Galloper , Mitsubishi Pajero 2.5 td , Opel Frontera 2.2 d , Land Rover Discovery 2.5 td érdekel leginkább . Vagy inkább a benzinest érné meg venni .
2017. jún. 30. 14:19
 1/3 anonim ***** válasza:
Benzinest csak akkor vegyél, ha nem számít a fogyasztás. Brutál sokat tudnak enni terepen. Ennyi pénzért terepjárót csak akkor érdemes venni, ha magadnak tudod javítani, mert ezeket már mindet folyamatosan javítgatni kell és a szerviz óradíja igen sok pénzedet el fogja vinni. Fontold meg, hogy a vásárlás után fél, vagy akár egy millát is rá fogsz költeni mire üzembiztos autód lesz. Ezt bele kell kalkulálni, különben csalódni fogsz a terepjárókban.
2017. jún. 30. 16:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Csakis dízelt szabad ezekből venni. Régebben terepjáróztam, illetve offroadoztam is. Nekem egy 2.8-as dízel Nissan Patrolom volt, ez hajlamos hengerfejesnek lenni, de amúgy nagyon megbízható. Volt sok 2.5-ös Pajero, azok a világvégét is túlélnék szerintem. És volt egy 3.5-ös benzines Pajero egy haveromnak. Mentünk offroadozni, és néha cseréltünk autót, hogy lássam, milyen egy ilyen benzines dög, ő pedig a dízelre volt kiváncsi. És bizony a benzines jó szar terepen. Mert hiába a nagy köbcenti meg minden, nem volt olyan nyomatékos mint a dízel, ezért a sárban majdnem ottragadtam vele. Fontos ezeknél, hogy 1000-res fordulaton is nagy ereje legyen, mert terepen nem lehet mindig nagy gázzal menni. És ott bizony a benzines gyenge volt. A fogyasztásáról meg ne is beszéljünk inkább, terepen több mint a dupláját ette a benzines a dízel fogyasztásának.
2017. júl. 1. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
100%

Utolsó tökéletesen leírta, én is régebben offroadoztam haverokkal, ugyanez a vélemény.


Hétvégi kirándulásra elég egy kétezres benzines, de igazi sárdagasztásra ahol megfogja a kereket és lassan kéne menni erőből, éles lassú kapaszkodók ahol majdnem borul a kocsi stb. ott nevetséges a benzines, nem lehet normálisan használni. Nincs elég alapjárati teljesítmény, sokat kell kuplungot csúsztatni, sokat kell feleslegesen a kereket kipörgetni a több gáz miatt, a felezővel nem jó, mert egyesben túl lassú lesz, kettesben meg már sok. És akkor ott a fogyasztás, mintha lyukas lenne a tank úgy tűnik el a benzin ezekből.


Persze a dízel is ilyen, de nagyságrendekkel kényelmesebb meg jobb. Dízelből is kell legalább 2.5, nem hülyeségből innen indul a legtöbb japán terepjáró.

Legjobbak majd az elektromos terepjárók lesznek, én már várom őket, ott fog eltűnni minden nyűg ami a belsőégésű motoroknál jelen van.

2017. júl. 4. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!