Égve hagytam a fényszórót és lemerült az aksi. Diesel autó. Lehet bikázni? Honnan tudhatom, hogy bikázás vagy akkumulátor csere?
Miért ne lehetne bikázni?
Bár kérdés, milyen típus, a mai nagy elektronikázások miatt már történnek érdekes dolgok...
Inkább külső töltővel kellett volna feltölteni, olcsón vannak már ilyen töltők.
Valahol dátum biztos van az akksin, ha már 4 éves, én elkezdek aggódni, de volt, hogy 8 éves Varta akksi is télen 5 nap pihi után pörgette az öreg dízelt.
Egyáltalán nem értek hozzá. Bocsi. Pont most ment el a családom, akik értenének a dolgokhoz úgyhogy a kérdéseim lehet viccesek.
Szóval betoltam, mentem vele 20 km-t mert valahol olvastam annyit menjünk vele ezután. De szükséges ezután akkumulátor anyagának a cseréje vagy hogy van? Köszi!!!!
Nem kell, a generátor feltölti. Viszont 20 km alatt nem biztos, hogy teljesen feltöltötte.
Ha van akkutöltőd, akkor azzal töltsd fel, ha nincs, akkor az se baj, csak a következő hosszabb útig ne használd rövid utakra.
Hanmentél 20kilómétert vele akkor semmi má teendő nincs.
Az akksit feltöltötte a generátor.
Köszi a válaszokat!
Mégegy kérdés: A rádió és az óra teljesen elment, nincsenek benne a beprogramozott dolgok. A rádiót bekapcsolni belehet, de nem tudok vele semmit csinálni. Ez normális lehet? Újra kell hangolni meg ilyesmi?
Nem mernék betolni egy szíjas autót...
Diesel-t meg? :D
oké tudjuk "hármas gurul majd kuplung és indítózás" :D aztán ha elugrik ,akkor tréler tizesért meg 100-150 ezer ft :D
20km alatt akár fel is tölthet,minél nagyobb fordulaton.
egy benzinesnél ~3000-3200-n ,dízelen hát...2500 legalább (semmiképp sem 1500-1600) elvileg már megvan a 14.2 környéke.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!