Kocsi bikazas kicsi akurol? Tobbi lent
Van egy Peugeot boxer 203L 2.0 m ameiknek 100AHs az akuja de sajna egy szerelo hibajabol az alternator nem toltotte rendesen egy ideig amig a hibat eszre nem vettuk es emiatt mostanra hidegbe nem tart nagyon sokat PL: ha a lampakat felkapcsolom de mas minden kivan kapcsolva akkor mar nem kapcsol be , amikor meg bekapcsol akkor 2-3 percig sotetednek el a lampak es sokszor a szervo se megy
A kerdes az lenne ... Ha van egy regebbi de jo 4AH 12V s Jell aksim ami feltoltve 13.4 volt az betudna e gyujtani a dubat ha a duba akuja 10-11 volt korul van es minden kivan kapcsolva ?
Es ugyanez a kerdes egy 1.9 es benzines kocsira is aminek 55 AHs akuja van
! Ah akkut felejtsd el. Meg sem fogja mozdítani. Egy akkora dízelmotort beindítani egy kifogástalan állapotú, teljesen feltöltött 36...45 Ah kapacitású ólomakkumulátorral meg lehet kísérelni, de nem fogja szeretni, az indítóárama jóval kevesebb, mint amennyi kéne.
Egyszerúbb ráállni egy akármilyen kocsival, és annak az akkujáról tölteni a saját 100 Ah-s akkuját járó motorral egy negyed órát, az alatt belemegy annyi töltés, hogy beindítsa.
Na ide figyelj, ne okoskodj már. Nem lehet és kész, fentebb már írtam.
Az hogy 13,4 a kis akksi feszültsége terhelés nélkül, az nem jelent semmit. Terhelésre azonnal leesik a feszültsége. Ahoz, hogy az akku töltődjön, 13,8 - 14,2 volt szükséges. A 4 Ah-s akkuban kb. összesen nincs akkora töltésmennyiség, amennyi egy dízelmotor beindításához szükséges (6-700 amper 5...10 másodpercig)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!