Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Körülbelül mennyibe kerül egy...

Körülbelül mennyibe kerül egy 1500-as Lada motor javító fúrása?

Figyelt kérdés

2017. máj. 23. 20:45
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
15-25e csak a fúrás anyag nélkül.
2017. máj. 23. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
0%
Kb annyiba mint amennyit az egesz autó ér......
2017. máj. 24. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
#2: Merre felé laksz? Fel tudnánk egymással venni a kapcsolatot? Csak mert én nemsokára szeretnék Ladát venni és jó állapotút nem igazán találtam 200 ezer Forint alatt, és az írásodból az következik hogy feléd ilyeneket 20-30 ezerért meg lehet venni. Tényleg érdekelne a dolog, kérlek írj vissza.
2017. máj. 24. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
0%

Roppant vicces volt a kommented.....

Csak azt felejtetted el,hogy mondjuk az oké hogy maga a fúrás kijön annyiből,csak míg ahhoz hogy a blokkot oda tudd adni hogy lehet fúrni,addig ki kéne venni a motort,atomjaira kell szedni,amit aztan össze is kellene rakni....stb stb.....

Es akkor még olyanrol szó sem volt,hogy ha az embernek nincs szerencséje és kell új dugattyú szett is akkor már régen gazdasági totálkárról beszélünk.......

2017. máj. 24. 10:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:

Nem viccnek szántam.

A kérdésben csak a fúrásról volt szó, másról nem.

Bár Ladával még nem, de egy Skoda 120-al már végigjártam tavaly ezt az utat. A végösszeg 70 pár ezer Forint volt. Ebből 25 volt a fúrás, többi a szét és összeszerelés és az új dugattyúgyűrű-szettek. Szerintem ez még nem gazdasági totálkár, Ladáknál is ekörül van (hallás szerint), ha amúgy rendben van az autó akkor így újra elmegy min. 100 ezer kilométert komolyabb hiba nélkül. Ez pedig ennyi pénzt szerintem simán megér.

2017. máj. 24. 10:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:

Oké,bogy a kerdesrol csak magarol a furasrol van szó,de az hoz magaval egy vagon masik dolgot!Ezert szerintem becsapos lehet ha csak annyit irunk 20-30ezer!

Mert ugya akkor ott vannak még az új gyűrűk,egy normalisabb szett abbol is vagy 20ezer.....

Itt már 40-50ezernél járunk es akkor még ami also hangon kell az pl új olaj ami szurovel rogtön az is majdnem 10ezer.....

Akkor alsó hangon kell még 2 tömítés,egy hengerfej meg egy karter tömítés megint vagy 10ezer......

Meg akkor még fagyálló meg desztvíz meg ilyen szir-szar stb stb.....azt momdjart azt veszed észre hogy még ide elment 5000,oda meg 10000 és akkor ebben még egy fillér munkadíj nem volt,ha mondjuk nem magad hanem szerelő csinálja.......

Es akkor még szó sem esett arrólhogy ha már így szét van hányva a blokk akkor csak megnézném már a nyugvó meg hajtókar csapagyakat is,a főtengelyt ,hengerfej stb stb......mert azert mire egy motort furni kell ezek is böven megfáradnak......es majd altalaban mindig a megbontas utan derül ki hogy az ilyen eredetileg pár 10ezer forintra tervezett buli 2kiló alatt nem áll meg....

2017. máj. 24. 10:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat! Igen, csak a fúrásra vonatkozott a kérdés, mert egyedül annak az árával nem voltam tisztában. És igen, minden szir-szart kicserélek amit kell. Unix, Bárdi, meg még tököm tudja honnan, maximális kedvezménnyel tudom megvenni az alkatrészeket.

Egyenlőre csak tervezem a motor rendbetételét, mivel TDK dolgozat anyagnak szánom. A cél pedig a fogyasztás gyári érték alá vitele, legalább a gyári teljesítmény értékekkel, szívó és kipufogó rendszer újratervezésével.

2017. máj. 24. 17:54
 8/12 veterán vas ***** válasza:

#5-nak gratulálok, ha 25e-ért megfúratta a 120-as hüvelyeit. ;)

Nem kellett volna...

A Skoda motornak komplett cserélhető a belseje, a gyár árul hozzá felújítókészletet.

Még csak el sem kell sehova elcipelni a motort. Otthon néhány "rendesebb" szerszámmal és egy kis hozzáértéssel, kicserélhetsz mindent.

A gyári szett 4 hengerhüvelyből 4 dugattyúból 4 csapszegből +ziegergyűrűkből és a teljes gyűrűgarnitúrából áll.

Nincs szükség az alkatrészek külön-külön beszerzésére, fárasztó utánajárásra, méregetésre, és illesztésre. A szett valamennyi eleme a gyári illesztéseknek köszönhetően, azonnal összerakható.

Vagyis, az általad említett összegből (70 e Ft) nem csak egy fúrást és egy gyűrűgarnitúrát kapsz, hanem szinte egy új motort.

Nem mindegy!

Persze ez csak a Skodára érvényes, a Lada nem LEGO. ;)

2017. máj. 27. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:

#8: Nem gyári hüvelyek voltak benne, hanem valamilyen ötvözet. Még sógorom hozta Csehországból, állítólag valaha ott készült (bár amerikai forgalmazású termékek között is talált ugyanolyat, szóval fene se tudja). Egy ilyen hüvely szett kb. annyiba került volna mint egy teljes felújítás, így olcsóbb volt a fúrás. (Hogy megéri-e egy ilyen az árát, azt még én sem tudom, ami észrevehető, az a halkabb járás és a kisebb fogyasztás.)

Az végösszeget viszont jól látod, olcsóbban is meg lehetett volna úszni, de inkább csináltattam hozzáértővel és nem a legolcsóbb alkatrészekből.

2017. máj. 27. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 veterán vas ***** válasza:

Ja tényleg, a Skodáéknál van a gyári felújító készlet, amit évtizedeken keresztül tizezerszámra forgalmazott a gyár, és van a "sógoromnakkészültspeciálisötvözetűegyedigyártású" hengerhüvelysor. ;)


Én kérek elnézést...........

2017. máj. 27. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!