Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » VR6 2.8 VW motor turbositas?

BTzone509 kérdése:

VR6 2.8 VW motor turbositas?

Figyelt kérdés
Erdekelne, hogy lehetseges-e illetve mi a menete. Milyen alkatreszeket kell az autoban es a blokkban cserelni pl intercooler, nagyobb szivattyu, leomlok stb.. Ha lehetseges tudtok e valakit javasolni aki ilyennel foglalkozik es kb mennyire szamithatok cakk pakk?

2017. máj. 23. 20:39
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:

Ha le akarod papíroztatni, az se lehetetlen, de nem tuti, hogy engedik. Így lehet, hogy egy csomó pénz megy a kukába, de ha nem akarod, hogy mégtöbb menjen, akkor érdemes.

Elmész egy szakműhelybe (nem a Sufni Jóskához, mert "aszondta ért hozzá"), előadod az ötletet, megtervezteted az egész átalakítást. Értem ez alatt, csak címszavakban: motor átalakítása, a megnövekedett teljesítmény kordában tartásához szükséges fékrendszer, karosszéria merevítés, stb, ezt a műhely tudni fogja. Ez a terv se lesz olcsó, pontról pontra kirészletezve, hogy mi fog történni az autóddal (beszerelendő alkatrészek, elvégzendő munka, stb). Utána ezzel a tervvel besétálsz az NKH-hoz, akik vagy elfogadják, vagy nem. Ha elfogadták, kiadnak egy átépítési engedélyt (ennek is van ára), és mehet a munka. Ha kész van (persze mindenről számla, alkatrészekről, munkáról stb) beviszed tréleren egy előre egyeztetett időpontra az autót az NKH-hoz, minen dokumentációval az átalakításról, ott leszemlézik, leméregetik stb, szóval vizsgázik egyet az autó, és még itt is lehet elhasal, mert az NKH-nak valami nem tetszik. De ha minden megfelel, akkor a kiadott dokumentek, műbizonylatok, átépítési engedély stb fényében minden átalakítást be fog írni az NKH az autód forgalmijába, szépen lepecsételi, és innentől a rendőr ha a feje tetejére áll, akkor is el kell, hogy fogadja az átalakításokat. De ez nem 1-1,5 milla. Ha full street legal gépet akarsz, akkor az egész procedúra végére ez esélyes, hogy akár 3 milla is lehet. De az autótuning az sose arról szólt, hogy megéri-e vagy nem. Ha neked ez kell, és hajlandó vagy rá áldozni, akkor vágj bele.

De még egyszer: lehet, hogy a terveztetés stb (előkészületek) ára az a kukában fog landolni, ha az NKH nem fogadja el.

Amúgy mi a bánatnak akarsz egy alapból szűk 1 tonnás, 170 vagy 192 lovas autót tovább húzni?? Az amúgy is úgy megy, hogy egy időben a németek letiltották az autópályákról a Golf III VR6-ot, komolyan.

Inkább ebből a pénzből állíts/állíttasd helyre az autót, szalon állapotúra, mint ha Fritz úr most készülne az első pukit beleengedni a szalonból kifelé jövet. Sokkal elégedettebb leszel az eredménnyel, és lesz egy nem kihegyezett, igazi "sleeper" autód, ami még így is tud meglepetéseket okozni az utakon, neked meg, ha vigyázol rá, még 20 évig örömöd lehet benne, és nem hajtod szét a péntek esti gyorsulási versenyeken egy év alatt.

Ja, és így full legális, tehát a bürökrácia árát meg is spóroltad.

2017. máj. 25. 11:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 anonim ***** válasza:
még annyi: a feeling kedvéért, meg ezzel tényleg nem ártasz neki, rakhatsz alá valami szolidan morgó rozsdamentes kipufogó rendszert, de ennyi. Fölösleges "rommá tuningolni", ahhoz túl ritka és túl szép autó (mondom ezt úgy, hogy nem szeretem a VW-t alapból, Opel mániás vagyok)
2017. máj. 25. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 A kérdező kommentje:
Eddigi egyik legertelmesebb valasza! Köszönöm a hasznos infokat! Igen gyermek korom ota egy benzines turbos autot szerettem volna. Szepen meglesz csinalva a belseje is. Aztan majd a fiam orokli:)
2017. máj. 30. 12:33
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!