VR6 2.8 VW motor turbositas?
Ha le akarod papíroztatni, az se lehetetlen, de nem tuti, hogy engedik. Így lehet, hogy egy csomó pénz megy a kukába, de ha nem akarod, hogy mégtöbb menjen, akkor érdemes.
Elmész egy szakműhelybe (nem a Sufni Jóskához, mert "aszondta ért hozzá"), előadod az ötletet, megtervezteted az egész átalakítást. Értem ez alatt, csak címszavakban: motor átalakítása, a megnövekedett teljesítmény kordában tartásához szükséges fékrendszer, karosszéria merevítés, stb, ezt a műhely tudni fogja. Ez a terv se lesz olcsó, pontról pontra kirészletezve, hogy mi fog történni az autóddal (beszerelendő alkatrészek, elvégzendő munka, stb). Utána ezzel a tervvel besétálsz az NKH-hoz, akik vagy elfogadják, vagy nem. Ha elfogadták, kiadnak egy átépítési engedélyt (ennek is van ára), és mehet a munka. Ha kész van (persze mindenről számla, alkatrészekről, munkáról stb) beviszed tréleren egy előre egyeztetett időpontra az autót az NKH-hoz, minen dokumentációval az átalakításról, ott leszemlézik, leméregetik stb, szóval vizsgázik egyet az autó, és még itt is lehet elhasal, mert az NKH-nak valami nem tetszik. De ha minden megfelel, akkor a kiadott dokumentek, műbizonylatok, átépítési engedély stb fényében minden átalakítást be fog írni az NKH az autód forgalmijába, szépen lepecsételi, és innentől a rendőr ha a feje tetejére áll, akkor is el kell, hogy fogadja az átalakításokat. De ez nem 1-1,5 milla. Ha full street legal gépet akarsz, akkor az egész procedúra végére ez esélyes, hogy akár 3 milla is lehet. De az autótuning az sose arról szólt, hogy megéri-e vagy nem. Ha neked ez kell, és hajlandó vagy rá áldozni, akkor vágj bele.
De még egyszer: lehet, hogy a terveztetés stb (előkészületek) ára az a kukában fog landolni, ha az NKH nem fogadja el.
Amúgy mi a bánatnak akarsz egy alapból szűk 1 tonnás, 170 vagy 192 lovas autót tovább húzni?? Az amúgy is úgy megy, hogy egy időben a németek letiltották az autópályákról a Golf III VR6-ot, komolyan.
Inkább ebből a pénzből állíts/állíttasd helyre az autót, szalon állapotúra, mint ha Fritz úr most készülne az első pukit beleengedni a szalonból kifelé jövet. Sokkal elégedettebb leszel az eredménnyel, és lesz egy nem kihegyezett, igazi "sleeper" autód, ami még így is tud meglepetéseket okozni az utakon, neked meg, ha vigyázol rá, még 20 évig örömöd lehet benne, és nem hajtod szét a péntek esti gyorsulási versenyeken egy év alatt.
Ja, és így full legális, tehát a bürökrácia árát meg is spóroltad.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!