VR6 2.8 VW motor turbositas?
1. Lehetséges.
2. A menete : motor szét,régit ki ,turbókészt be (gyári hajtókarok csapok,dugattyúk ,tömítések stb...),rendszert kiépíteni,az üzemanyag ellátással kezdeni valamit,elmenni "csipszeshez" ,aki megcsipszel ,és féled a rendőrt.
Leírhatjuk mi kell hozzá,de nincs értelme ha nem értesz hozzá,akkor a semmiért írtunk .
Bármely maszek szervíz elintézi neked.
Rendesen : 1-1,5 millió...közel (vagy felette,sanszos felette) 100 ezer munkadíj (inkább több,mert nagy munka és be lehet írni 8 órába lazán ,aztán nincs vele foglalkozva,az ilyet imádják...)...
Viszont az életbe nem lesz legális,egyszer rendőr megfog akkor várhatod a vontatót.
"100 ezer munkadíj (inkább több"
Egy motor csere simán van 60 000, nem egy komplett átépítés. :)
A másfél milla is igen karcos.
Amit az utolsó írt nem menő :(
Lakótelepi tesco parkolós srácoknál : Turbórendszer,intercooler csipszelés és nyitott rendszer.
Esetleg rajtprogi hogy durrogjon!"kéccáz"
Ezt bejegyeztetni vagy beépíteni egy 2JZ-t, hát mindkettő elég halott ügy.
A 2JZ már csak ezért is, mert arra milyen váltót faragsz rá? A B4 ugyanúgy hossz motoros, mint a C4-es Audik?
Nem elég a VR6?
Az a baj, hogy eleve ez volt a csúcsmotor, lehullik róla az autó ha még ezt turbósítod.
Azt már előttem leírták, hogy papírozni lehetetlen. Ha megfognak forgalmi egyből ugrik.
Amennyibe ez a művelet kerülne normálisan megcsinálva, annyiból kijön egy fiatalabb, erősebb autó. Pl. 204 lóerős Golf IV/Passat, aztán arra még egy chip és máris ott kotorászol majdnem 250 lóerőnél.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!