Bmw e36 328i 193 ló. Turbósítás. Ha nem nagyobb a nyomás 0,5 bárnál, tényleg nem kell hozzá nyúlnom illetve megbontanom a blokkot? Azt mondják ha okossan használod és nem állandó tiltáson nyomod bírja a motor. Hülyeség?
Figyelt kérdés
2011. aug. 14. 20:56
1/3 anonim 



válasza:





szerintem túl sok költséggel járna.. ha nem akarod lecserélni erősebbre, akkor sem ajánlanék ilyen mértékű átalakítást.
2/3 anonim 



válasza:





A sűrítési végnyomás viszonylag kicsi, ezért birja viszonylag jól a feltőltést. A fél bárt szerintem elviseli egy jó állapotú gyári blokk.
3/3 Supercharger TEAM válasza:
Régi kérdés de hátha hasznos a válasz.
0.5 bar -t kibír, de akkor miért turbó? Inkább kompresszor lenne neked a megfelelő és kisebb hőterhelést is kapna a motor. Olcsóbb üzembiztosabb stb stb itt keress: [link]
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!