Valaki el tudná magyarázni, hogy injectoros-benzines kocsinál hogy érdemes váltani, hogy gyorsulásom jó legyen?





Nah akkor ha már így belejöttél a számolásba... :D
Vegyük alapul a te autódat:
Mivel te úgy is áttételhuszár vagy és úgy látom szeretsz számolni, ezért számold ki nekünk, hogy melyik esetben hogy változik és mennyivel a gyorsulás:
-ha teljesítménycsúcson váltod el
-ha e fölött váltod el
-ha szabályozáson váltod el
Lécciiii. Ez tényleg érdekes kérdés, mert a gyorsulás dinamikájából lehet buksz valamennyit a te esetedben 5500 felett, viszont lehet ez kevesebb, mint amennyit nyersz, hogy váltás után magasabb fordulatra jutsz. Azt meg azért nem hiszem, hogy a 328i-ben 5500 és szabályzás között csak vánszorogna a mutató :)
Ebből már sejthető, hogy én arra tippelek, hogy a magasabb fordulaton való váltással lesz jobb a gyorsulás. Videós demonstrációt is elfogadok :)
(kitartás, már csak két nap van a trollkodós hetemből)










Videós demonstrációba annyi fért bele, hogy 2. és 3.-ban végigforgattam. Egyszerre váltani és videózni nem tudok. :)
Az látszik rajta, hogy legjobban a nyomatékcsúcsnál gyorsul, és a fordulatszámtartomány teteje felé kezd halódni. Számolgatni még nem volt időm.





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!