Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogyan kell tuningolni egy...

Hogyan kell tuningolni egy drift kocsit? (Többi lent)

Figyelt kérdés

Bmw e36. Arra vagyok kiváncsi, hogy ha esetleg lesz majd egy ilyen kocsim és ezzel szeretnék majd drift versenekre járni stb., akkor mit kell benne kicserélni meg ilyenek.


Amiket tudok: Hydrás kézifék, Kerekek, Bukócső, sport kormány.


Ezek nagyon alapok de mondjuk milyen motort tegyek bele milyen turbot meg sebváltót is kikell cserélni valami minőségibre.


Apukám kocsijával megprobál gyors startolni. Fulra benyomom a kuplungot meg a gázt és aztán elengedem a kuplungot egyszerüen a kuplung tárcsa meg a gáztárcsa nem képes össze kapcsolni leég az egész folyadék a kuplungról és szar lesz a kocsi.. Válaszokat előre is köszönöm:)



2017. ápr. 8. 20:27
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:

Hey Hydra!


1. sperr

2. motorerő, legalább 25i

3. nagy kormányszög

4. hidrós kézi

5. minél kisebb szélességű gumi hátra

6. nem billegős futómű


-minek turbó? slick gumit akarsz alá rakni?

-gyári váltó elég lesz


"Fulra benyomom a kuplungot meg a gázt és aztán elengedem a kuplungot egyszerüen a kuplung tárcsa meg a gáztárcsa nem képes össze kapcsolni leég az egész folyadék a kuplungról és szar lesz a kocsi" Hogy mi?

Magyarul csak leégeted a kuplungot, ergó nem tudsz gyorsan startolni, mert annak nincs értelme, hogy tövig gáz majd kis kuplung vagy csak szar már a kuplung.

2017. ápr. 8. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim válasza:
25i-ből csinálj stroker motort, turbót szerintem felejtsd el az rengeteg pénz főleg ha normálisan akarod vems vezérlő 200k+turbó set megint 200 gondolom te nem tudsz rá programot írni azt se 2 forintért csinálják stb stb nekem csak a stroker építése volt 300 gyári 40% sperr gyári váltó chip 233 lóerő és bárhol megy keresztbe (e34 25i)
2017. ápr. 8. 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
#2 az a 300k egy elég jó ár, kipufogót egyedit raktál alá vagy m3-at?
2017. ápr. 8. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim válasza:
hát attól függ honnan nézem :D mindent magam csináltam (persze amit lehetett) ami új kellett az unix 48% kedvezmény stb meg hát ez csak maga a motor de folyamat viszi a pénzt (ez a szakma ilyen:D). Kipufogó "egyedi" hengerenkénti leömlő utána nyitott meg egy dob a végén de folyamat épülget.
2017. ápr. 8. 22:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 A kérdező kommentje:

#1. Helló!

Köszi szépen jól átláthatóan irtad nekem össze.


-A turbó azért mert a "Vraamm Sututututu"... szóval csak a hangja miatt :D

-Váltónál azért irtam, mert láttam egy videost aki elakart kezdeni driftelgetni és kicserélte teljesen az egész váltót.


Igy van, egy kalap szar a kuplung abban a kocsiban:)



#2. Nem tudom értelmezni amit irtál, Ennyire nem értek hozzá.


-25i Motor azt kapiskálom de azt se nagyon, a stroker az meg fogalmam sincs micsoda.

-Turbot csak a hangja miatt akartam. De azt már inkább eltemettem ezt a gondolatot mert ketten is mondtátok.

2017. ápr. 8. 22:56
 6/13 anonim válasza:
hát érthetően nagyon nagy vonalakba lehet leírni és sok fajta képen lehet stroker motort építeni de a lényeg hogy a BMW-nél például a 2.5i meg a 2.8i ugyan az a motor szóval nem a furat nagyobb hanem a lökethossz van módosítva (rövidebb/hosszabb hajtókár alacsonyabb/magasabb dugó) és a 2.5ből tudsz csinálni strokert. Röviden van egy m50b25 (25i) motorod és egy m52b28 (28i) motorod a 25i az alap (vas blokk sokkal erősebb jobban bírja) 28ból kell a hajtókar és az injektor híd (25be zöld van a 28ba rózsaszín ezek nagyobbak több anyagot tudnak benyomni) és kellenek m50b25tu dugattyúk (ezekkel nagyobb a kompresszió) ami még fontos a 25i gyári szívósora kell mivel az nagyobb mint a 28i, ezután jöhet a tds főtengely aminek jótékony hatása hogy nehezebbek rajta a sonkák így magasabb fordulaton olyan érzés mint ha megjönne a turbónyomás (nem azért nem de érezhető hogy valamitől jobban megindult) aztán ha kész a motor akkor jöhet a chip aztán had szóljon utána hetente megellik rajta valami lerúgja a kuplungot vagy hasonló de ezt így kell szeretni tudod egy jó menet 1 hét garázs :D de amúgy azért ennél bonyolultabb felét kihagytam de lényegében erről van szó
2017. ápr. 9. 14:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:

Azért szerintem a kérdés feltevése előtt illett volna utánajárni a dolognak, ez a téma már sok fórumon (magyar nyelven is) ki lett vesézve, könnyen hozzá lehet jutni az információhoz.


Drift versenyek általában meg "hivatalosak". Ha nem faluvégi "mennyünk kilincsel előre" típusú rendezvényeken szeretnél részt venni, akkor bizonyos kritériumoknak kell megfelelni az autódnak, amiről írásos bizonyítvánnyal is kell rendelkezned. Ez nem két Forint (annyival lehet kalkulálni, mint egy alap utcai autó ára).


Egyébként mennyire gondolod komolyan? Csak néha körforgóban keresztbe szeretnéd rakni, vagy a nagyok között szeretnél indulni? (BMW-kel már rég nem foglalkoztam, az utóbbi 10 évben főleg Ladákhoz volt közöm. Ennél a márkánál egy "komoly" szintű átalakítás anyagköltsége ~1 milliótól indul plusz még ennyi a szerelési díj ha nem magad végzed az átalakítást (a hivatalos úton jó pár dolgot sajnos nem is csinálhat meg maga az ember, hiába tudná kivitelezni).) - Egy BMW versenykésszé alakítására látatlanban sem mondanék 4 milliónál alacsonyabb összeget. Ezt csak azért írtam le, hogy nagyjából el tudd valahol helyezni a mutatvány anyagi oldalát is.

2017. ápr. 9. 15:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 A kérdező kommentje:
Lehet most alafogtok becsulni, de en csak 15 eves vagyok es szamitogepen rendes kormannyal jatszok amin van kuplung meg h valto es LFS-sel szoktam nyomni ami hasonlo az eredetihez. Tegnap elott lattam egy videot ahol egy magyar 15 eves lany verseny driftel.. en nem tudtam hogy ilyen fiatalon lehet mar nyomatni. Azt gondoltam, hogy majd 18 eves elmulok es utana meg veszem magamnak a dolgokat. De most hogy igy lattom h 15 eves lany full kocsival nyomja.. Most szuleimet probalom belerangatni hogy tamogasannak ebbe a dologba. Es az LFS meg megtanitotta az alapokat. Versenyezni szeretnek. (A csaj Bauer Viktoria)
2017. ápr. 10. 00:18
 9/13 anonim válasza:
Jaték és a valóság két külön dolog, enis nyomom az lfs-el, assetto, stb de egyáltalán nincs köze a valósághoz.
2017. ápr. 10. 00:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:

Az azért nagyon nem mindegy, hogy Bauer Viki a drift (avagy inkább gymkhana) köreiben nőtt fel. Két testvére már régóta versenyzik (Ámon Olivér, Bauer Bence) illetve övéké a Makrom Racing Team, tehát egy eléggé nagy hátszéllel került bele ebbe a mókába.

Egy szimulátor soha nem lesz olyan élethű mint a valóság, mivel nem érzed a beható erőket.

2017. ápr. 10. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!