Hogyan kell tuningolni egy drift kocsit? (Többi lent)
Bmw e36. Arra vagyok kiváncsi, hogy ha esetleg lesz majd egy ilyen kocsim és ezzel szeretnék majd drift versenekre járni stb., akkor mit kell benne kicserélni meg ilyenek.
Amiket tudok: Hydrás kézifék, Kerekek, Bukócső, sport kormány.
Ezek nagyon alapok de mondjuk milyen motort tegyek bele milyen turbot meg sebváltót is kikell cserélni valami minőségibre.
Apukám kocsijával megprobál gyors startolni. Fulra benyomom a kuplungot meg a gázt és aztán elengedem a kuplungot egyszerüen a kuplung tárcsa meg a gáztárcsa nem képes össze kapcsolni leég az egész folyadék a kuplungról és szar lesz a kocsi.. Válaszokat előre is köszönöm:)
Hey Hydra!
1. sperr
2. motorerő, legalább 25i
3. nagy kormányszög
4. hidrós kézi
5. minél kisebb szélességű gumi hátra
6. nem billegős futómű
-minek turbó? slick gumit akarsz alá rakni?
-gyári váltó elég lesz
"Fulra benyomom a kuplungot meg a gázt és aztán elengedem a kuplungot egyszerüen a kuplung tárcsa meg a gáztárcsa nem képes össze kapcsolni leég az egész folyadék a kuplungról és szar lesz a kocsi" Hogy mi?
Magyarul csak leégeted a kuplungot, ergó nem tudsz gyorsan startolni, mert annak nincs értelme, hogy tövig gáz majd kis kuplung vagy csak szar már a kuplung.
#1. Helló!
Köszi szépen jól átláthatóan irtad nekem össze.
-A turbó azért mert a "Vraamm Sututututu"... szóval csak a hangja miatt :D
-Váltónál azért irtam, mert láttam egy videost aki elakart kezdeni driftelgetni és kicserélte teljesen az egész váltót.
Igy van, egy kalap szar a kuplung abban a kocsiban:)
#2. Nem tudom értelmezni amit irtál, Ennyire nem értek hozzá.
-25i Motor azt kapiskálom de azt se nagyon, a stroker az meg fogalmam sincs micsoda.
-Turbot csak a hangja miatt akartam. De azt már inkább eltemettem ezt a gondolatot mert ketten is mondtátok.
Azért szerintem a kérdés feltevése előtt illett volna utánajárni a dolognak, ez a téma már sok fórumon (magyar nyelven is) ki lett vesézve, könnyen hozzá lehet jutni az információhoz.
Drift versenyek általában meg "hivatalosak". Ha nem faluvégi "mennyünk kilincsel előre" típusú rendezvényeken szeretnél részt venni, akkor bizonyos kritériumoknak kell megfelelni az autódnak, amiről írásos bizonyítvánnyal is kell rendelkezned. Ez nem két Forint (annyival lehet kalkulálni, mint egy alap utcai autó ára).
Egyébként mennyire gondolod komolyan? Csak néha körforgóban keresztbe szeretnéd rakni, vagy a nagyok között szeretnél indulni? (BMW-kel már rég nem foglalkoztam, az utóbbi 10 évben főleg Ladákhoz volt közöm. Ennél a márkánál egy "komoly" szintű átalakítás anyagköltsége ~1 milliótól indul plusz még ennyi a szerelési díj ha nem magad végzed az átalakítást (a hivatalos úton jó pár dolgot sajnos nem is csinálhat meg maga az ember, hiába tudná kivitelezni).) - Egy BMW versenykésszé alakítására látatlanban sem mondanék 4 milliónál alacsonyabb összeget. Ezt csak azért írtam le, hogy nagyjából el tudd valahol helyezni a mutatvány anyagi oldalát is.
Az azért nagyon nem mindegy, hogy Bauer Viki a drift (avagy inkább gymkhana) köreiben nőtt fel. Két testvére már régóta versenyzik (Ámon Olivér, Bauer Bence) illetve övéké a Makrom Racing Team, tehát egy eléggé nagy hátszéllel került bele ebbe a mókába.
Egy szimulátor soha nem lesz olyan élethű mint a valóság, mivel nem érzed a beható erőket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!